Tema: Re: del rydienos mitingo
Autorius: Maneki Neko
Data: 2009-05-07 17:55:18
On 5/7/09 4:50 PM, zhegonskas wrote:
> ziurek, man paskutine manekeno zinute rasho "Couldn't read message
>
> The server said: "Bad article number"
>
> No such article. It's possible the article may have expired, or has
> otherwise been removed from your news server."
>

> kas cia per shudas? cia vel tie ubuntu prikolai kur buvo tripako servaka
> pakabine?
>
> p.s. ka ten jis parashe beje?

Tuscias reply ten buvo.

Vienzo, keisti man Jus. Organizuoja meeta, pasakai, kad ten busi ir gali
prisijungti, netinka, viskas ok, suprantama - niekas i draugus ir
nesipersa, bet bent jau vienoje patalpoje bunant susipazinti galima
buvo, bet islenda su kazkokiais vaikiskais komentarais po to nekurie
"daryk, nedaryk, lankysies, nesilankysi". Jei kazka nori daryt/nedaryt,
tai galima greitai susiorganizuot, bet atsibode sitos nesamones jau.