Tema: Re: del rydienos mitingo
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-07 18:10:25
ai zinai, uzknisa tokie krutiakai. nusiperka simaka, leidzia babkes
belenkiek kiekviena vakara sportbaryje (nes kainos tai ten siaip galiu
pasakyt ne is draugishku) ir isivaizduoja, kad karaliai. noresiu
prisesiu, noresiu neprisesiu.

eik tu nahui, nepriimam taves i chebra, net pagal grupso tradicijas
savo fotkes shalia mashinos neimetei, gal tu ir neturi jokio simako, o
dar atseit turbinsi

On 2009-05-07 17:02:13 +0200, "Jaegermeister"