On Sat, 12 Sep 2009 08:39:47 +0300, Dainiushas wrote: > zhinai, pradedu galvot, kad dalbajobai visgi yra ne VAG'o, o BNW > inizhinieriai....... Na taip, yra siokiu tokiu sunkiai suprantamu pozymiu. Kaip pvz akivaizdziai netinkama gumos rusis vanose. Cia tipo neatrado testuojant? Juk pries eidami i serija varikliai prasuka daug simtu tkm, po to paberiami ir isnalizuojami (daug kartu). Arba N metu is eiles ir ne viename modelyje kaip balionai issipute/sproge radiatoriai. O apie sprendimus kazkaip nieko negirdet, nei ka nors perdizainino nei recallino. > O shiaip tai achiukas, jauchiu jau zhinau, kodel pas BMW taip gaidishkai > junginejasi pavaros, net lyginant su VW Caddy. Nemanau kad CDV yra vienintele to priezastis. Ju turbut yra ir daugiau, t.y. vag'o tikslumo nepasieksi. Seip pas vokiecius ta tema yra kruva nesibaigianciu threadu. Verkia ir e46 ir e39 turetojai, su visokiausiom ridom ir varikliais, nuo niolikos tkm iki poros simtu. Visi zinoma itarineja dvimasi + perkaitinta sankaba + prispaudeja (aka diskatoriu). Bet yra nemazai kas pasikeite ir daug kam "viskas liko kaip buve". Prie tokiu galiu priskirti ir save: visas minetas mazgas naujas (senas irgi buvo dar visiskai geras), niekas nepasikeite. Mane asmeniskai knisa garsai is po pilvo palengva pajudant. Toks metalinis tarshkejimas, itariu is dvimasio. Na ir zinoma lengva vibracija. Kazkuom gal primena kartingo sankaba, tik skardesnis. Dabar gailiuosi kad neissukau to CDV kol turejau duobe. Tiesiog pabandymui. Jei niekas nepasikeis, tai galima gi isukt kur buvo, operacija visai nesudetinga. Dar is hipoteziu yra variklio pagalves. Bet taip ir nesupratau ar pasitvirtino, kazkas teige kad lyg ir pagerejo, bet buvo tokiu kurie pasikeite ir atraportavo "same shit". Dar vaiksto idejos del to, kad kalta variklio elektronika. O visa kita tiesiog ivairiai pasireiskiancios pasekmes. As pvz saviskeje itariu vanoso gumeles. Tarkim uzkurus salta varikli ir ant laisvo tolygiai keliant apsukas kazkur ties 1600-1800rpm pasijunta tokia keista vibracija. Dar pirmas 1-2 minutes vaziuojant yra gana keistas garsas, bet kol kas dar nesiaiskinau ar jis susijes su ta vibracija. Pradzioj galvojau kad kazkur pucia trukes kolektorius, bet jis niekur nepucia. Gal labiau primena vanosu zvaigzduciu tarskejima. Bet po to prapuola ir viskas tylu/grazu. Todel itariu tai nera ta garsioji "vanos rattle" problema. Vienaip ar kitaip tos variklio vibracijos pilnai gali generuot toki dvimasio smagracio garsa. Juk lengvai pajudant is vietos ir buna mazdaug tokios apsukos. Dar kas juokinga: kol variklis visiskai saltas, is smagracio nieko neisgirsi. Viskas liuks. Kazkas darosi tik susilus varikliui. Tai dar vienas akmenelis i vanosu/variklio ecu darza. -- Kittehs u must haz prioriteez! U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.