tai tu su sita masina vazineji is entuziazmo? Jaegermeister "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:h8flo7$jdj$2@trimpas.omnitel.net... > On Sat, 12 Sep 2009 08:39:47 +0300, Dainiushas wrote: > >> zhinai, pradedu galvot, kad dalbajobai visgi yra ne VAG'o, o BNW >> inizhinieriai....... > > Na taip, yra siokiu tokiu sunkiai suprantamu pozymiu. > > Kaip pvz akivaizdziai netinkama gumos rusis vanose. Cia tipo neatrado > testuojant? Juk pries eidami i serija varikliai prasuka daug simtu tkm, > po to paberiami ir isnalizuojami (daug kartu). > > Arba N metu is eiles ir ne viename modelyje kaip balionai issipute/sproge > radiatoriai. O apie sprendimus kazkaip nieko negirdet, nei ka nors > perdizainino nei recallino. > >> O shiaip tai achiukas, jauchiu jau zhinau, kodel pas BMW taip gaidishkai >> junginejasi pavaros, net lyginant su VW Caddy. > > Nemanau kad CDV yra vienintele to priezastis. Ju turbut yra ir daugiau, > t.y. vag'o tikslumo nepasieksi. > > Seip pas vokiecius ta tema yra kruva nesibaigianciu threadu. Verkia ir > e46 ir e39 turetojai, su visokiausiom ridom ir varikliais, nuo niolikos > tkm iki poros simtu. Visi zinoma itarineja dvimasi + perkaitinta sankaba > + prispaudeja (aka diskatoriu). > Bet yra nemazai kas pasikeite ir daug kam "viskas liko kaip buve". > > Prie tokiu galiu priskirti ir save: visas minetas mazgas naujas (senas > irgi buvo dar visiskai geras), niekas nepasikeite. > > Mane asmeniskai knisa garsai is po pilvo palengva pajudant. Toks > metalinis tarshkejimas, itariu is dvimasio. Na ir zinoma lengva > vibracija. Kazkuom gal primena kartingo sankaba, tik skardesnis. > > Dabar gailiuosi kad neissukau to CDV kol turejau duobe. Tiesiog > pabandymui. Jei niekas nepasikeis, tai galima gi isukt kur buvo, > operacija visai nesudetinga. > > Dar is hipoteziu yra variklio pagalves. Bet taip ir nesupratau ar > pasitvirtino, kazkas teige kad lyg ir pagerejo, bet buvo tokiu kurie > pasikeite ir atraportavo "same shit". > > Dar vaiksto idejos del to, kad kalta variklio elektronika. O visa kita > tiesiog ivairiai pasireiskiancios pasekmes. As pvz saviskeje itariu > vanoso gumeles. Tarkim uzkurus salta varikli ir ant laisvo tolygiai > keliant apsukas kazkur ties 1600-1800rpm pasijunta tokia keista > vibracija. Dar pirmas 1-2 minutes vaziuojant yra gana keistas garsas, bet > kol kas dar nesiaiskinau ar jis susijes su ta vibracija. Pradzioj > galvojau kad kazkur pucia trukes kolektorius, bet jis niekur nepucia. Gal > labiau primena vanosu zvaigzduciu tarskejima. > Bet po to prapuola ir viskas tylu/grazu. Todel itariu tai nera ta > garsioji "vanos rattle" problema. > > Vienaip ar kitaip tos variklio vibracijos pilnai gali generuot toki > dvimasio smagracio garsa. Juk lengvai pajudant is vietos ir buna mazdaug > tokios apsukos. > > Dar kas juokinga: kol variklis visiskai saltas, is smagracio nieko > neisgirsi. Viskas liuks. Kazkas darosi tik susilus varikliui. Tai dar > vienas akmenelis i vanosu/variklio ecu darza. > > -- > Kittehs u must haz prioriteez! > U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? > U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.