Tema: Re: Esat kas nors issieme CDV?
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-09-12 11:31:52
tai tu su sita masina vazineji is entuziazmo?



Jaegermeister




"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
news:h8flo7$jdj$2@trimpas.omnitel.net...
> On Sat, 12 Sep 2009 08:39:47 +0300, Dainiushas wrote:
>
>> zhinai, pradedu galvot, kad dalbajobai visgi yra ne VAG'o, o BNW
>> inizhinieriai.......
>
> Na taip, yra siokiu tokiu sunkiai suprantamu pozymiu.
>
> Kaip pvz akivaizdziai netinkama gumos rusis vanose. Cia tipo neatrado
> testuojant? Juk pries eidami i serija varikliai prasuka daug simtu tkm,
> po to paberiami ir isnalizuojami (daug kartu).
>
> Arba N metu is eiles ir ne viename modelyje kaip balionai issipute/sproge
> radiatoriai. O apie sprendimus kazkaip nieko negirdet, nei ka nors
> perdizainino nei recallino.
>
>> O shiaip tai achiukas, jauchiu jau zhinau, kodel pas BMW taip gaidishkai
>> junginejasi pavaros, net lyginant su VW Caddy.
>
> Nemanau kad CDV yra vienintele to priezastis. Ju turbut yra ir daugiau,
> t.y. vag'o tikslumo nepasieksi.
>
> Seip pas vokiecius ta tema yra kruva nesibaigianciu threadu. Verkia ir
> e46 ir e39 turetojai, su visokiausiom ridom ir varikliais, nuo niolikos
> tkm iki poros simtu. Visi zinoma itarineja dvimasi + perkaitinta sankaba
> + prispaudeja (aka diskatoriu).
> Bet yra nemazai kas pasikeite ir daug kam "viskas liko kaip buve".
>
> Prie tokiu galiu priskirti ir save: visas minetas mazgas naujas (senas
> irgi buvo dar visiskai geras), niekas nepasikeite.
>
> Mane asmeniskai knisa garsai is po pilvo palengva pajudant. Toks
> metalinis tarshkejimas, itariu is dvimasio. Na ir zinoma lengva
> vibracija. Kazkuom gal primena kartingo sankaba, tik skardesnis.
>
> Dabar gailiuosi kad neissukau to CDV kol turejau duobe. Tiesiog
> pabandymui. Jei niekas nepasikeis, tai galima gi isukt kur buvo,
> operacija visai nesudetinga.
>
> Dar is hipoteziu yra variklio pagalves. Bet taip ir nesupratau ar
> pasitvirtino, kazkas teige kad lyg ir pagerejo, bet buvo tokiu kurie
> pasikeite ir atraportavo "same shit".
>
> Dar vaiksto idejos del to, kad kalta variklio elektronika. O visa kita
> tiesiog ivairiai pasireiskiancios pasekmes. As pvz saviskeje itariu
> vanoso gumeles. Tarkim uzkurus salta varikli ir ant laisvo tolygiai
> keliant apsukas kazkur ties 1600-1800rpm pasijunta tokia keista
> vibracija. Dar pirmas 1-2 minutes vaziuojant yra gana keistas garsas, bet
> kol kas dar nesiaiskinau ar jis susijes su ta vibracija. Pradzioj
> galvojau kad kazkur pucia trukes kolektorius, bet jis niekur nepucia. Gal
> labiau primena vanosu zvaigzduciu tarskejima.
> Bet po to prapuola ir viskas tylu/grazu. Todel itariu tai nera ta
> garsioji "vanos rattle" problema.
>
> Vienaip ar kitaip tos variklio vibracijos pilnai gali generuot toki
> dvimasio smagracio garsa. Juk lengvai pajudant is vietos ir buna mazdaug
> tokios apsukos.
>
> Dar kas juokinga: kol variklis visiskai saltas, is smagracio nieko
> neisgirsi. Viskas liuks. Kazkas darosi tik susilus varikliui. Tai dar
> vienas akmenelis i vanosu/variklio ecu darza.
>
> -- 
> Kittehs u must haz prioriteez!
> U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?
> U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.