Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-05-09 13:54:56
Kaip tik pas mus į darbą prieš porą dienų vienas žmogas atsinešė aparatą
kavai daryt iš kavos kapsulių.
Kavos puoduko savikaina ~1,30Lt. Bent man tai labai skani kava.
Konkrečiai šitas žmogus sakė veža 19 rūšių kavos, tai gali kiekvieną puodelį
gert skirtingą. Dar yra arbatos kapsulės, tai gali per tą patį aparatą ir
arbatintis.

Mažiux aparačiux namų reikmėms ~800 pinigų. Sakė garantija lifetime. Tipo
jei ir po 15 metų trekšt - sutaisys/pakeis.

O šiaip postą pradėjau rašyt, norėdamas pasakyt, kad turi būt apsisprendęs
kokio aparato nori - mano minėtos kapsulės, malta kava, pupelės?

"Trolis"  wrote in message news:jodh1s$hl3$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, vis dar galvoju apie kavos aparata. Galvoju imt kazkoki tai Jura.
bet turiu ziauria paranoja permoket, o lietuviski drakonai linke det
baisiausius antkainius :D

Ka manot apie pirkima ir siuntima is kazkokio e shopo ar pns? Gal kas nors
daret ir galit pasidziaugt? Is kur? Ar kazkas pirkot lietuvoje ir tuo
dziaugiates ir tikrai galvojat, kad pirkt nuotoliniu budu ir rizikuot
visokiomis garantijomis- didziausia nesamone?

Ac.