Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-05-10 11:01:29
Gal galima daryt prielaidą, kad su šia nuolaida pardavėjo navaras sumažintas
iki padoraus dydžio ?
https://grupinis.lt/vilnius/akcija/6332301/tobulo-skonio-kava-jusu-namuose-1899-lt-uz-2899-lt-vertes-sveicariska-automatini-kavos-aparata-jura-impressa-c5-black?utm_source=delfi_mainpage&utm_medium=constant&utm_content=250x600.delfiv2.mainpage&affiliate=delfi_mainpage&utm_campaign=Inspired