Iprasta praktika žemiau kaip 10'000 pedų skristi su "prožektoriais" A. "tas kuris virshija" <nesakysiu@tikrai.ne> wrote in message news:k7ocd7$vde$1@trimpas.omnitel.net... > Sviesas jungia tam, kad juos geriau butu galima pastebeti-tiek > dispeceriui, tiek kitiems, jei neduokdie dispeceris ka supainiotu. Aisku > cia skirtingose salyse skirtingai, man rodos, dar ir nuo oro priklauso-jei > labiau debesuota, reikia jungti anksciau. Per discovery netgi rode > epizoda, kai vienas be leidimosi sviesu vaziavo, liko nepastebetas tarp > daugybes aerouosto sviesu ir todel i ji kitas ikale. > > On 11/10/2012 05:35 PM, siGis wrote: >> Kartais tenka matyti lektuvus skrendancius su ijungtu stipriu >> prozektoriumi. Jei ne ziuronai tai pagalvotum kad NSO, nes gabaritiniu >> sviesu nesimato. Kai matosi virs Vilniaus tai galima manyti kad ruosiasi >> leistis ir jau is toli ijungia sviesas ir gal but isleidzia ratus. >> Kartais su prozektoriais skraido taip kad leidimusi nelabai paaskinsi. >> Del ko taip nutinka? Ne gi pilotai kartais pamirsta itraukti ratus ar >> sviesas isjungti? >> >> siGis >> http://sigis.ym.lt/piwigo/ >> ---------------------------------- >