Tema: Re: Benzinine vejapjove reiktu kritikos
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-11 10:19:21
tie papildomi 7 kg patys vaziuoja tik tiesiai, kai reikia apsisukti ir pakelti priekinius/galinius ratus ar vaziuoti atgal tie kilogramai patys nevaziuoja / nepasikelia. Beto, kai kuriose vejapjovese jauciamas gana akivaizdus skirtumas riedejimo "laisva pavara". Nesavaeigis modelis buna rieda laisvai, o savaeigis sustoja vos tik pastumus (bet cia nevisuose, gal priklauso nuo gamintojo konstrukcijos).  

T:)

"Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> wrote in message news:hsavvt$d7l$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal Stigu - levos pavaros lyginant su Varnom, tik jei tie + 7kg patys 
> vaziuoja, tai geriau negu stumdyti 26kg.
> 
> "siGis" <s@s.s> wrote in message news:hsaumo$b12$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
>> news:hsasg6$76k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na imam pirma pasitaikiusi modeli husqvarna M145 ir M145SV. Viskas 
>>> identiska, tik viena savaeige kita ne. Nesavaeige svoris 26.3 kg savaeige 
>>> svoris 33.1 kg. Skirtumas 6.8 kg, kaip tai sunkus tie "keli skardiniai 
>>> skriemuliai" ir "viena rankenele" :)
>>
>> Is tikruju tai tas skirtumas yra dar didesnis. Nepamirskim kad 
>> savaeigiskumui reikia papildomos energijos kuri galiausiai isvirsta i 
>> variklio svori. Jeigu tos identiskos zoliapjoves padarytos su tokiais pat 
>> varikliais tai neabejotinai viena kazkuri arba abi per puse padarytos 
>> neteisingai. Arba nesavaeige aprupinta pertekline galia (ir svoriu), arba 
>> savaeigei tos galios truksta (ir teisingai padarius ji butu dar sunkesne). 
>> Na tikiuosi suprantat apie ka as cia. 
> 
> 
>