tie papildomi 7 kg patys vaziuoja tik tiesiai, kai reikia apsisukti ir pakelti priekinius/galinius ratus ar vaziuoti atgal tie kilogramai patys nevaziuoja / nepasikelia. Beto, kai kuriose vejapjovese jauciamas gana akivaizdus skirtumas riedejimo "laisva pavara". Nesavaeigis modelis buna rieda laisvai, o savaeigis sustoja vos tik pastumus (bet cia nevisuose, gal priklauso nuo gamintojo konstrukcijos). T:) "Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> wrote in message news:hsavvt$d7l$1@trimpas.omnitel.net... > Gal Stigu - levos pavaros lyginant su Varnom, tik jei tie + 7kg patys > vaziuoja, tai geriau negu stumdyti 26kg. > > "siGis" <s@s.s> wrote in message news:hsaumo$b12$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:hsasg6$76k$1@trimpas.omnitel.net... >>> na imam pirma pasitaikiusi modeli husqvarna M145 ir M145SV. Viskas >>> identiska, tik viena savaeige kita ne. Nesavaeige svoris 26.3 kg savaeige >>> svoris 33.1 kg. Skirtumas 6.8 kg, kaip tai sunkus tie "keli skardiniai >>> skriemuliai" ir "viena rankenele" :) >> >> Is tikruju tai tas skirtumas yra dar didesnis. Nepamirskim kad >> savaeigiskumui reikia papildomos energijos kuri galiausiai isvirsta i >> variklio svori. Jeigu tos identiskos zoliapjoves padarytos su tokiais pat >> varikliais tai neabejotinai viena kazkuri arba abi per puse padarytos >> neteisingai. Arba nesavaeige aprupinta pertekline galia (ir svoriu), arba >> savaeigei tos galios truksta (ir teisingai padarius ji butu dar sunkesne). >> Na tikiuosi suprantat apie ka as cia. > > >