Jei nori pasikachialinti raumenis, tai imk mechanine. Stumdziau Husqvarna viena sezona- gal tik 2-3 arai, bet kitam sezonui jau turejau benzinine savaeige. "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:hsb0dp$du7$1@trimpas.omnitel.net... > tie papildomi 7 kg patys vaziuoja tik tiesiai, kai reikia apsisukti ir > pakelti priekinius/galinius ratus ar vaziuoti atgal tie kilogramai patys > nevaziuoja / nepasikelia. Beto, kai kuriose vejapjovese jauciamas gana > akivaizdus skirtumas riedejimo "laisva pavara". Nesavaeigis modelis buna > rieda laisvai, o savaeigis sustoja vos tik pastumus (bet cia nevisuose, > gal priklauso nuo gamintojo konstrukcijos). > > T:) > > "Ekokodas" <ochsner@bustuva.lt> wrote in message > news:hsavvt$d7l$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal Stigu - levos pavaros lyginant su Varnom, tik jei tie + 7kg patys >> vaziuoja, tai geriau negu stumdyti 26kg. >> >> "siGis" <s@s.s> wrote in message news:hsaumo$b12$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >>> news:hsasg6$76k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na imam pirma pasitaikiusi modeli husqvarna M145 ir M145SV. Viskas >>>> identiska, tik viena savaeige kita ne. Nesavaeige svoris 26.3 kg >>>> savaeige >>>> svoris 33.1 kg. Skirtumas 6.8 kg, kaip tai sunkus tie "keli skardiniai >>>> skriemuliai" ir "viena rankenele" :) >>> >>> Is tikruju tai tas skirtumas yra dar didesnis. Nepamirskim kad >>> savaeigiskumui reikia papildomos energijos kuri galiausiai isvirsta i >>> variklio svori. Jeigu tos identiskos zoliapjoves padarytos su tokiais >>> pat >>> varikliais tai neabejotinai viena kazkuri arba abi per puse padarytos >>> neteisingai. Arba nesavaeige aprupinta pertekline galia (ir svoriu), >>> arba >>> savaeigei tos galios truksta (ir teisingai padarius ji butu dar >>> sunkesne). >>> Na tikiuosi suprantat apie ka as cia. >> >> >>