taip, tu teisingai pastebejai, perforatoriuje svarbesnis rodiklis yra smugio energija, kuri matuojama dzauliais, o ne variklio galia isreiksta vatais, ar paties irankio svoris. Taciau, Europoje yra iprasta perforatorius ir atskelimo plaktukus skirstyti i klases pagal ju svori. 2kg klases perforatorius gali pasiekti panasia smugio energija kaip 3kg, bet jis niekada neprilygs 7 ar 11 kg klases perforatoriui. Nes norint isgauti didesne smugio energija, kaip taisykle reikalingas galingesnis variklis ir didesnis pneumocilindras/stumoklis, smugine dalis, jegos perdavimo mechanizmas. Jie turi atlaikyti didesnes apkrovas, didesni slegi, didesnius greicius. Visa tai susije su prietaiso svoriu. Aisku, kuo pazangesnes konstrukcijos perfas, tuo geresnis santykis smugio energijos/svorio arba smugio energijos/variklio galios. Ir kartais lengvesnis prietaisas isvysto didesne smugio energija arba greiciau grezia uz sunkesni. Cia jau technologiju pranasumo klausimas. Grezimo sparta lemia smugio energijos, smugiu skaiciaus, grazto sukimosi greicio optimalus derinys. Todel vien smugio energija taip pat nera galutinis ir negincijamas perforatoriaus vertinimo rodiklis. Reikia ziureti i visuma - grezimo greitis, patogumas, funkcijos ir patikimumas. Bet gal jau pakaks siam kartui :) hedgehogus paiuricus rašė: > nuva, o as maniau, kad perfo galia matuojama dzauliais ir kala ne pats > perfas savo mase, o jo pneumocilindras..