nu va man ir kilo toks klausimas, bo pardavinejau veik 4 metus perfus bei kitokius reikalus ir tik dabar suzinojau apie kilogramus :) -- eM | taip, tu teisingai pastebejai, perforatoriuje svarbesnis rodiklis yra | smugio energija, kuri matuojama dzauliais, o ne variklio galia isreiksta | vatais, ar paties irankio svoris. | Taciau, Europoje yra iprasta perforatorius ir atskelimo plaktukus | skirstyti i klases pagal ju svori. 2kg klases perforatorius gali pasiekti | panasia smugio energija kaip 3kg, bet jis niekada neprilygs 7 ar 11 kg | klases perforatoriui. | Nes norint isgauti didesne smugio energija, kaip taisykle reikalingas | galingesnis variklis ir didesnis pneumocilindras/stumoklis, smugine dalis, | jegos perdavimo mechanizmas. Jie turi atlaikyti didesnes apkrovas, didesni | slegi, didesnius greicius. Visa tai susije su prietaiso svoriu. | | Aisku, kuo pazangesnes konstrukcijos perfas, tuo geresnis santykis smugio | energijos/svorio arba smugio energijos/variklio galios. Ir kartais | lengvesnis prietaisas isvysto didesne smugio energija arba greiciau grezia | uz sunkesni. Cia jau technologiju pranasumo klausimas. Grezimo sparta | lemia smugio energijos, smugiu skaiciaus, grazto sukimosi greicio | optimalus derinys. Todel vien smugio energija taip pat nera galutinis ir | negincijamas perforatoriaus vertinimo rodiklis. | | Reikia ziureti i visuma - grezimo greitis, patogumas, funkcijos ir | patikimumas. | | Bet gal jau pakaks siam kartui :)