Tema: Re: Kaip tokios pamatu kainos?
Autorius: WoraZ
Data: 2009-03-17 11:07:21
Kainos tai afygenos.
Rugsejo menesi dejo blokus.
Bloko montavimas 45Lt, nepriklausomai nuo jo ismatavimu. Smelio skiedinys blokams apie 300Lt kainavo (ish viso 114 bloku sudejo). Pagalves dare is tokiu pat bloku, kadangi ju ilgis 2.5m ir i auksti gavosi dar 4 eiles, tai viskas kaip ir gerai. Pagrindas taip pat buvo sutankintas, 30cm smelis.

Kokio storio apsiltinimas? Ziureciau, kad butu ekstrudinis o ne paprastas. Ir mano atveju buvo su rusiu. Tai tepem hidroizoliacija, apshiltinima ir tada plevele tokia rifliuota dejo. Ir drenazo nereiktu pamirst