Tema: Re: Patarkite prašau dėl lauko sienos
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-19 08:46:01
Architekto issilavinimas neturi galimybiu teigti M18 ar M24 turi buti sienos. Tokiems dalykams yra konstruktoriai, jie turi atestata, skaiciavimo formules ir deda parasa. Architektas visiskai neatsako nei kad storos, nei kad plonos sienos.
Pacio atveju tiketina, kad architektas ir projekto vadovas yra tas pats asmuo. Projekto vadovas savo parasu atsako. Darau prielaida, kad projekto vadovas nenori moketi pinigu konstruktoriui uz sienos paskaiciavima, bet del sventos ramybes reikalauja 24cm sienos. 99% atveju turetu visiskai pakakti 18cm. Jeigu ismurysi 24 cm, o paskui pasirodys, kad uztektu 18cm tai tokiu atveju gali kreiptis i teisma ir prisiteisti kompensacija is zmogaus su atestatu, kuris dejo parasa tavo projekte. Pasiulyk pateikti sienos paskaiciavimus arba sumazinti projektavimo kaina...
Okupacijos laikais silikatas buvo uzdraustas naudoti gyvenamu patalpu sienose del nepriimtino dregmes poveikio. Del geresnio patalpu mikroklimato geriausia ir pigiausia naudoti keramika. Jusu atveju 20cm storio. Antroje vietoje fibo, bet tai brangiausias varijantas. Ir tik atmetus abu siuos varijantus, galvociau apie arko.
Kalbant apie silta nama ir siltinimo medziagas vata man yra paskutineje vietoje.