Tema: Re: Patarkite prašau dėl lauko sienos
Autorius: Xeen
Data: 2009-03-19 09:42:49
na cia labai paprastutis klausimukas ;)

"Renkantis dekoratyvųjį tinką reikia atsižvelgti ir į tai, kokioje aplinkoje
stovi jūsų namas. Jei šalia namo yra miškas, ežeras ar teka upė – padidėja
galimybės atsirasti organinėms apnašoms, dėl to tinkas gali pažaliuoti. Šiuo
atveju rekomenduojama pasirinkti mineralinį (Cermit SN ir DR) ar silikatinį
(Silkat) dekoratyvųjį tinką – jie pasižymi dideliu šarmingumu ir kliudo
mikroorganizmams atsirasti. Į akrilinių Cermit N ir R ar silikonių Silkon
tinkų sudėtį įeina organiniai junginiai, sudarantys palankias sąlygas grybų
ir pelėsių atsiradimui, tačiau juose yra priedų, stabdančių mikroorganizmų
vystymąsi bei turi hidrofobinį paviršių, tačiau intensyviai veikiant
aplinkai tai gali būti neefektinga."

va pas mus uz 40-50 metru eina senas melioracinis upelis :)