tai prieki pakeli ir nbevaziuoja.. o gala sunkiau pakelt.. "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message news:itcosu$3af$1@trimpas.omnitel.net... > pas tave cia greiciausiai kazkoks isimtinis atvejis, nes nei problema > vaziuot su galu varomu, nei ijungt/isjungt pavara nera bedu.. o kai > priekis > varomas buna bedu, kad ratai prasisuka ir nebepatempia pirmyn jau > nekalbant > apie visokius pasisukinejimus apie medelius su pavara ir artipilniu > krepsiu > pjautos zoles > > -- > eM > > > > | vienareiksmiskai tik priekiniai varantys.. turiu abu variantus.. taip, > kad > | zinau ka sneku.. > | ypatingai,kai akimirkai nereikia kad vaziuotu.. su priekiu varomu.. > rankena > | zemyna paspaudi ir ratai pasikelia.. o su galu.. reikia kelti i virsu su > | visu krepsiu... ir siaip gerokai patogiau vairuoti.. na pas mane gal > kiek > | skirtingi modeliai bet po priekio su galu labai sunku pjauti.. gal todel > | dazniau isvis nenaudoju galiniu ratu pavaros.. > | ai dar.. geris yra kai pavara isijungia su tokia pat svirtele kaip ir > | gazas.. nu ant rankenos toks lankelis.. nezinau ar dabar buna kitokiu, > bet > | anksciau budavo atskira rankena.. kuria reikedavo atlauzt.. ir ji > | issijungdavo tik atleidus gaza.. tai va tada su galu varomu isvis > | neisivaizduoju kaip pjaut reiketu aplink medelius ar gelytes..nebent > | nenaudojant pavaros.. >