o galima statyti automobilini itampos keitikli 12.5>220 su AC (išėjimo įtampos forma-modifikuotas meandras) http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=83498 ta prasme ar veiktu nuo jo cirkuliacinis siurblys 50W. Pastatau 220 rele su normaliai uzdarais kontaktais, ir dingus itampai ijungia itampos keitikli nuo stovincio masininio akumo. Aisku akuma reiktu kartais nepamirst pakraut... "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:jaieov$6f6$1@trimpas.omnitel.net... > Jei elektra dingineja ne ypac daznai tai po gilaus iskrovimo nera problema > ikrauti akumuliatoriu su paprasciausiu automobiliniu ikroveju. > Jei dingineja daznai tada reiktu kazka galvot kitaip. > Taip pat jei elektra dingineja daznai (daug ikrovimo iskrovimo ciklu) > verta naudoti tik tokius automobilinius kuriu negaila, nes jie ne tam > skirti ir uzsilenks greitai. > > "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message > news:jaicle$39k$1@trimpas.omnitel.net... >> kazkada buvo kalba, bet nerandu dabar verdikto... >> Turiu trofejini APC Smart UPS 700 >> (http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU700INET) >> su negyvom batareikom, planuoju ji statyt katilinej. Reik kokias nors >> abra-kadabras daryt norint vietoj native akumuliatoriu jungt >> automobilinius? Automobiliniai turi but nauji vienodi, ar tinka belekas >> (nu kaip tik butu proga karutyje pasikeist batareika i nauja :)) >> Jei tiket specifikacijom, su standartiniais 7Ah akumuliatoriais galiu >> tiketis iki 1 val. veikimo su dviem siurbliais (grubiai 50-70W). > >