Jei akumo neikraudines didesne nei 13.4V itampa, ir jei akumas (netures nuotekio, ar nebus uzsitrumpinus viena is sekciju) viskas bus gerai. "someone" <someone@microsoft.com> wrote in message news:jaif6k$705$1@trimpas.omnitel.net... >O is principo nebus problemos su akumu, kad ji pastoviai krauna. > Kitaip tariant, jei senas akumas, kuris vos ne pats issikrauna (tarkim > issikrauna leciau nei ji galima pakrauti su 0.7 ar 1 A sroves saltiniu), > ar jam nieko blogo nepasidarys, jei UPSas ji vos ne istisai prikraudines? > Na turiu mintyje ar akumas nesils, neiskirs vandenilis ir pan? > > > On 2011-11-23 11:35, Evaldas wrote: >> Jei elektra dingineja ne ypac daznai tai po gilaus iskrovimo nera >> problema >> ikrauti akumuliatoriu su paprasciausiu automobiliniu ikroveju. >> Jei dingineja daznai tada reiktu kazka galvot kitaip. >> Taip pat jei elektra dingineja daznai (daug ikrovimo iskrovimo ciklu) >> verta >> naudoti tik tokius automobilinius kuriu negaila, nes jie ne tam skirti ir >> uzsilenks greitai. >> >> "Ostapas"<bertamarija@gmail.com> wrote in message >> news:jaicle$39k$1@trimpas.omnitel.net... >>> kazkada buvo kalba, bet nerandu dabar verdikto... >>> Turiu trofejini APC Smart UPS 700 >>> (http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU700INET) >>> su negyvom batareikom, planuoju ji statyt katilinej. Reik kokias nors >>> abra-kadabras daryt norint vietoj native akumuliatoriu jungt >>> automobilinius? Automobiliniai turi but nauji vienodi, ar tinka belekas >>> (nu kaip tik butu proga karutyje pasikeist batareika i nauja :)) >>> Jei tiket specifikacijom, su standartiniais 7Ah akumuliatoriais galiu >>> tiketis iki 1 val. veikimo su dviem siurbliais (grubiai 50-70W). >> >