Normalu - jeigu 9 is 10 mano, kad taip ir turi buti - as irgi taip daryciau. Bet as jau mokykloje suprasdavau, kad "begau is pamoku, nes visi bego", mano veiksmu teisetais nepadaro. "gnt" wrote in message news:jc306b$11q$1@trimpas.omnitel.net... Nu bent Marijos zemej visur taip "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jc2vqq$j7$1@trimpas.omnitel.net... > Pardavejas bando piktnaudziaut teise. > > "gnt" wrote in message news:jc2vnt$g0$1@trimpas.omnitel.net... > > Gerb. Linai, as prasiau Jusu nuomones ne kaip kliento, o kaip teisejo :) > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jc2tpr$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "gnt" wrote in message news:jc2qh2$puq$1@trimpas.omnitel.net... >> >>>Dabar prašau gerb. Liną pabūti apeliacinio teismo teisėju ir peržiūrėti >>>mano sprendimą, nesvarbu, kaip traktuoja valdiškos institucijos, visi >>>žinom, >>>jog ten irgi visokių žmonių sėdi. >> >> Aisku didele garbe, ir tureciau atsakyti protingai, bet pirma mintis kuri >> ateina į galva - Fredai, cia tu? >> >> O interpretacija manau labai paprasta - "Nauja" turima galvoje kokybiska, >> veikiancia. Tikrai tai nereiskia, kad detale turi buti nauja laiko >> poziuriu - ka tik nuejusi nuo konvejerio ar panasiai. Kaip tai viduje >> apskaitoma ir kaip vadinama - ne kliento reikalas - man tikrai neturetu >> rupeti ar dalys apskaitomos FIFO ar LIFO budu ir kad nuo to priklauso >> garantijos terminas, ypac, kad as to negaliu itakoti. Argumentas del >> amzinos garantijos niekinis, nes neturi rysio su konkrecia situacija, o >> ir specialiai sugadinus daikta ji negalioja. Be to, jeigu pradeti >> nagrineti lingvistiskai, tai turime "kai pakeicia, naujam daiktui >> taikoma...". Tad gali pasirinkti dvi preziumuojamas interpretacijas - >> arba pakeistas daiktas turi buti naujas arba tokiu laikomas. Panasus >> lingvistinis pavyzdys - donorui persodinama sirdis. Kaip sakoma - nauja >> sirdis? Nors visi supranta, kad jau koks 30 metu. Tas pats ir su pakeista >> detale - net jeigu ji pagaminta pries trisdesimt metu ir net jei remonto >> technologija leidzi ideti jau deveta detale (sakykim keiciam koki RAM'a >> noutbukui, iseme is aparato su sudauzyta matrica) - vistiek kliento >> poziuriu ta detale laikoma nauja. Arba sakykime garantijos metu prarudijo >> opelio sparnas, o iki jos pabaigos liko dvi dienos. Paziurim prognoze - >> nelis, tad imame ir uzdedame nauja sparna, nudazyta guashu. Klientas - >> atvykes po savaitgalio, net ir po automobilio garantinio remonto pabaigos >> vistiek bus teisus kociodamas teises. >> >> Cia beje poziuris ne teisejo, o kliento >> >>>Jei daiktas sugedo po šešių mėnesių, tai gamintojas traktuoja, >> >> Labai sunku siuoje vietoje ka pasakyti. "Gamintojas traktuoja" ma vel >> primena kita situacija, kai mano kaimynas laiko, kad jam patogus keliukas >> einantis per mano sklypa jam priklauso, nes jis 20 metu juo vazineja ir >> jam taip arciau. >