Tema: Re: Paroc extra versus Isover KL35
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-03-27 18:39:09
parok uns nebegaminamas nuo praeitų metų balandžio atrodo, jį pakeitė extra
tipo čiut geresnės savybės. dėl charakteristikų popierinių tai kaip ir nėra
skirtumo su isover, bet dirbt maloniau su paroc, netaip dulka, po isover kol
aš po dušu išsiprausiau kad neniežtėtų.... su paroc to nepastebėjau...

"Yvl"  parašė naujienų news:jkskpb$tal$1@trimpas.omnitel.net...

o tas meistras mate ta savo sudeta isoveri po 5-7 metu? :)
kas yra Parox Extra - man paslaptis... Turbut kalbi apie Paroc UNS?