Tema: Re: Paroc extra versus Isover KL35
Autorius: dz
Data: 2012-03-29 17:10:33
nu as nesuprantu ir kur tu ta teorija istraukei, kad po 5-15 metu (5 ir 15
yra 3x skirtumas...) ta vata bus kazkokia stipriai kitokia? Nu gal kazkiek
ir bus pasikeitusios savybes, bet kad gumulais tai netikiu, nes kokiu 7-10
metu senumo vata pats ciupinau tai ne kazka skyresi, gal biski biski
minkstesne, bet ji nebuvo apsaugota garo izoliacija, o gal tokia anksciau
gamino...

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:jl1o2v$qje$1@trimpas.omnitel.net...

> dejau Extra ir i stoga, ir i sienas, ir i pertvaras, tai darbu
> organizatorius (a.k.a. meistras) pasake, kad, mol, tik lietuviskas, nes
> lenkiskas yra s, nes labiau dulka ir pan. Bet tas organizatorius, kaip cia
> pasakius..., kaimietis, tai galejo ir ne visai tikslia informacija
> pateikti :)
> o siaip tai nezinau, nesu labai suzavetas tuo sprendimu visur deti Paroc.
> Meistrams tai fainai buvo, aisku, nes su juo labai lengva dirbti, bet kai
> jis jau sienose sukistas ir nebesimato, plius darbo kainai vartos marke
> [...]

Po 5-15 metu is tavo pigios vatos liks tik gumulai