Tema: Re: Kaip as pirkau papildomus garantijos metus
Autorius: gnt
Data: 2012-05-28 09:50:45
Visiskai teisingai, neperseniausiai sita teko isaiskinti netgi nemaisto 
produktu inspekcijos darbuotojams, nes jie to nesuprato, arba nenorejo 
suprasti, norejo net kad garantija is naujo prasitestu sutaisius daikta. 
Daejo viskas iki rastisku suirasinejimu, zodiniu grasinimu is nemaisto 
inspekcijos darbuotoju. Tai kainavo mums nemazai laiko ir nervu, todel 
parasem skunda i ukio ministerija ir darbuotoja is nemaisto isnpekcijos gavo 
papeikima.




"Vytenis P." <pc.trinti.@edlonta.lt> wrote in message 
news:jpv3mm$7o5$1@trimpas.omnitel.net...
> Pranesu, kad bet kokia technikos daiktui nupirktam ES pardavejas turi
> suteikti minimalia dvieju metu garantija. Tik gaila, kad Lietuvoje ne
> visi tai zino. Todel ir gali pardavejai fantazuoti o vartotoju apsaugos
> tarnyba isijungia tik tada kai gauna skunda.
>
>
Pakopinsiu is kitos diskusijos:
LR Civilinio kodekso 6.338 str. nustatyta, kad pirkejas, kuriam buvo 
parduotas
netinkamos kokybes daiktas, turi teise pareiksti reikalavimus del 
nekokybiskos
prekes per protinga termina, bet ne veliau kaip per dvejus metus nuo prekes
isigijimo.
Kai sutartyje (garantijos dokumente) nustatytas trumpesnis nei dveji metai
daikto kokybes garantijos terminas ir daikto trukumai nustatyti pasibaigus 
siam
terminui, taciau nepraejus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo
dienos, pardavejas atsako uz daikto trukumus, jeigu pirkejas irodo, kad
trukumas atsirado iki daikto perdavimo arba del iki daikto perdavimo 
atsiradusiu
priezasciu, uz kurias atsako pardavejas.
Taigi, prekes trukumams isryskejus po 1 metu, taciau nepraejus dvejiems
metams, siuo atveju butent vartotojui yra perkeliama pareiga irodyti, kad 
trukumai
atsirado iki daikto perdavimo arba del iki daikto perdavimo atsiradusiu
priezasciu, uz kurias atsako pardavejas.