Visiskai teisingai, neperseniausiai sita teko isaiskinti netgi nemaisto produktu inspekcijos darbuotojams, nes jie to nesuprato, arba nenorejo suprasti, norejo net kad garantija is naujo prasitestu sutaisius daikta. Daejo viskas iki rastisku suirasinejimu, zodiniu grasinimu is nemaisto inspekcijos darbuotoju. Tai kainavo mums nemazai laiko ir nervu, todel parasem skunda i ukio ministerija ir darbuotoja is nemaisto isnpekcijos gavo papeikima. "Vytenis P." <pc.trinti.@edlonta.lt> wrote in message news:jpv3mm$7o5$1@trimpas.omnitel.net... > Pranesu, kad bet kokia technikos daiktui nupirktam ES pardavejas turi > suteikti minimalia dvieju metu garantija. Tik gaila, kad Lietuvoje ne > visi tai zino. Todel ir gali pardavejai fantazuoti o vartotoju apsaugos > tarnyba isijungia tik tada kai gauna skunda. > > Pakopinsiu is kitos diskusijos: LR Civilinio kodekso 6.338 str. nustatyta, kad pirkejas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybes daiktas, turi teise pareiksti reikalavimus del nekokybiskos prekes per protinga termina, bet ne veliau kaip per dvejus metus nuo prekes isigijimo. Kai sutartyje (garantijos dokumente) nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybes garantijos terminas ir daikto trukumai nustatyti pasibaigus siam terminui, taciau nepraejus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavejas atsako uz daikto trukumus, jeigu pirkejas irodo, kad trukumas atsirado iki daikto perdavimo arba del iki daikto perdavimo atsiradusiu priezasciu, uz kurias atsako pardavejas. Taigi, prekes trukumams isryskejus po 1 metu, taciau nepraejus dvejiems metams, siuo atveju butent vartotojui yra perkeliama pareiga irodyti, kad trukumai atsirado iki daikto perdavimo arba del iki daikto perdavimo atsiradusiu priezasciu, uz kurias atsako pardavejas.