Statybininks rašė: > na buvo atvaziaves meistra issiarde - kitaip nelabai imanoma turbut Problema ta, kad meistrai nūnai, o ypač iš autorizuotų servisų, garantinių daiktų NETAISO (nes nemoka/nekvalifikuoti ir makro masteliu neapsimoka cackintis, išlaikyti kvalifikuotų elektronikos specialistų), o KEIČIA blokus/modulius. Galų gale tokia garantinio aptarnavimo politika ir esmė. Tai tas meistras, tikėtina, išsiardęs „įvertino, kas sudegė“, o iš tikrųjų pasižiūrėjo (dargi, neatmestina, suinteresuotai sutaupyti kokį displėjų, jei tai įmanoma), kokie „sudegusių“ ir sudegusių blokų modeliai viduje, t.y. įvertino, kiek kainuotų pakeisti blokus naujais, kad daiktas vėl veiktų. Viskas tokioje schemoje yra daugmaž normalu ir logiška, nes gauni veikiantį daiktą su garantija (naujos, originalios detalės), tačiau turint noro tokioje situacijoje išlošti daugiau, labai tikėtina, įmanoma tai padaryti. Tiesa, nežinau, galbūt draudimas neduoda pinigų į rankas, o tik apmoka serviso sąskaitas.