viska teisingai surasei; draudimas arba apmoka tiesiai servisui, jei pasirenkama taisyti, arba duoda grynais, jei pasirenkama pirkti nauja daikta arba taisytis paciam "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:k27mmh$3jc$1@trimpas.omnitel.net... > Statybininks rašė: >> na buvo atvaziaves meistra issiarde - kitaip nelabai imanoma turbut > > Problema ta, kad meistrai nūnai, o ypač iš autorizuotų servisų, garantinių > daiktų NETAISO (nes nemoka/nekvalifikuoti ir makro masteliu neapsimoka > cackintis, išlaikyti kvalifikuotų elektronikos specialistų), o KEIČIA > blokus/modulius. Galų gale tokia garantinio aptarnavimo politika ir esmė. > Tai tas meistras, tikėtina, išsiardęs „įvertino, kas sudegė“, o iš tikrųjų > pasižiūrėjo (dargi, neatmestina, suinteresuotai sutaupyti kokį displėjų, > jei tai įmanoma), kokie „sudegusių“ ir sudegusių blokų modeliai viduje, > t.y. įvertino, kiek kainuotų pakeisti blokus naujais, kad daiktas vėl > veiktų. > Viskas tokioje schemoje yra daugmaž normalu ir logiška, nes gauni > veikiantį daiktą su garantija (naujos, originalios detalės), tačiau turint > noro tokioje situacijoje išlošti daugiau, labai tikėtina, įmanoma tai > padaryti. > Tiesa, nežinau, galbūt draudimas neduoda pinigų į rankas, o tik apmoka > serviso sąskaitas.