nixuja. reikliems ir gerai mokantiems pirkejams jie gali sukurti atskirus prekiu zenklus - pvz "iki ukis", "iki gurmanai" ir pan, kur su kokybe viskas gerai - nu kaip minimum tam paciam prekybcentryj nieko geresnio nenusipirksi. "Terpentinas" parašė naujienų news:kvkpro$q3l$1@trimpas.omnitel.net... O aš jokių kategoriškų išvadų ir nedarau, galima seniuose per akcijas nupirkti ir neblogų dalykų, bet didelė tikimybė nežinančiam žmogui "užsirauti" ant pačių tinklų sukurtų private label kurie neverti nei pusės savo kainos, IKI šūkis - "maistas yra maistas" visiškas briedas, aplamai tinklai daro vieną didelę klaidą kurdami savo prekinius ženklus ir užsakydami produktus pačių pigiausių receptūrų, jie negali garantuoti stabilios produkto kokybės ir rizikuoja viso brendo reputacija. Iš pradžių jie susižeria didelius viršpelnius ir gali sau leisti organizuoti va tokias akcijas, bet ilgalaikėje perspektyvoje neduodami žmogui rinktis jie praranda pačius reikliausius ir gerai mokančius pirkėjus.