Na taip, todėl ir buvo priimtas sprendimas trauktis iš tinklų. "ramus" <ramus@nebus.lt> wrote in message news:kvlkaf$f0n$1@trimpas.omnitel.net... >O tai pats maišei žiurknuodžių į senukinį arlitą? > > O jei rimtai reikalavimus prekybcenterio brando gamintojui pats žinai > geriau nei bet kas kitas. Kaip už numautas kelnes reikia pagaminti fraką. > Už kelių pelno procentų maržą, kurią prekybcentruis tau paskaičiuoja > geriau, nei savi buhalteriai. > Ar ne taip? > > > > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:kvkt8q$tua$1@trimpas.omnitel.net... >> Būtent tame prekybcentry nieko geriau nenuspirksi, aš asmeniškai niekada >> nepirkčiau prekybcentrio brendo dėl to, kad šiandien jį kepa Vilkavišky, >> rytoj keps Suvalkuose ir neaišku kas imaišys žiurknuodžių, prekybos >> centras yra prekybinė o ne gamybinė organizacija ji fiziškai nepajėgi >> garantuoti kokybės, jau nekalbant apie tradijias ir receptūras. >> >> >> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >> news:kvksk2$t4h$1@trimpas.omnitel.net... >>> nixuja. reikliems ir gerai mokantiems pirkejams jie gali sukurti >>> atskirus prekiu zenklus - pvz "iki ukis", "iki gurmanai" ir pan, kur su >>> kokybe viskas gerai - nu kaip minimum tam paciam prekybcentryj nieko >>> geresnio nenusipirksi. >>> >>> "Terpentinas" parašė naujienų news:kvkpro$q3l$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O aš jokių kategoriškų išvadų ir nedarau, galima seniuose per akcijas >>> nupirkti ir neblogų dalykų, bet didelė tikimybė nežinančiam žmogui >>> "užsirauti" ant pačių tinklų sukurtų private label kurie neverti nei >>> pusės >>> savo kainos, IKI šūkis - "maistas yra maistas" visiškas briedas, aplamai >>> tinklai daro vieną didelę klaidą kurdami savo prekinius ženklus ir >>> užsakydami produktus pačių pigiausių receptūrų, jie negali garantuoti >>> stabilios produkto kokybės ir rizikuoja viso brendo reputacija. Iš >>> pradžių >>> jie susižeria didelius viršpelnius ir gali sau leisti organizuoti va >>> tokias >>> akcijas, bet ilgalaikėje perspektyvoje neduodami žmogui rinktis jie >>> praranda >>> pačius reikliausius ir gerai mokančius pirkėjus. >>> >>> >> > >