Tema: Re: Galvoju apie kapsulę/krosnelę..
Autorius: upskaskykas
Data: 2014-03-06 14:03:45
As turiu pasidares bute.Sildymas dujos. namas sovietinis silikatiniu plytu -
siena ~ 50cm. sistema radijatorine skadine purmo - viso 10 radiatoriu ir 2
gyvatukai. Dujoms apetitas buvo ziauriai didelis pvz kai pradzioj buvo
sildoma 38 m2 kazkuriu metu vasari 240m3.
pastaciau cekiska kapsule BEF Home start 7 aqua  t.y.17 kW is kuriu 15 kW i
vandeni, o naudingumas 76%.

Cia visa istorija rasyta anksciau (gerai kad yra Sent items :) :

Mano zidinys su vandens kontutru kainavo 7200 (tik medziagos) be apdailos ir
viska darant paciam.
apytiksliai:
Kapsule Befhome start 7 aqua - 3800 Lt
Inox ideklas - 500 Lt
Elektronine oro sklende - 500 Lt
Vermikulitine oro kamera - 500 Lt
Santechnika be radiatoriu - 1800 Lt
vata ideklui siltinti - 150 Lt

Cia yra viso ukio foto
http://www.newsgroups.lt/building/1506018:re-zidinys-centrinis-sildymas-nuo-jo

Atkurenta beveik trecias sezonas - patenkintas. Aisku stiklas juodas ir ugni
matai tik kai ji stipriai selsta :), o siaip per sventes ar pries svecius
pasivalai, nu ir aisku kai stiklas svarus tai eina nx - sedi ir vis dar
svaigsti nuo vaizdo :)
Siuo metu kai lauke ~+3 nustatyta 52 vandens tai niekada nereikia tiketis
svaraus stiklo is zidinio su vandens konturu.

Jeigu kazkas nori skaiciu tai 7 kg malkos (mix berzine su alksnine) per
3-3.5 h (t.y. mazdaug puse ikrovos). tiek uztenka man siuo metu grizus is
darbo nuo 20 C pasikelti iki 22C visam vakarui. Aisku siurblys po 4 h vis
dar varineja 40-42C vandeni ir kelios zarijos metosi.