Tema: Re: Galvoju apie kapsulæ/krosnelæ..
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-03-07 08:02:37
2014-03-06 15:05, DasI rašė:
> On Thu, 06 Mar 2014 12:38:09 +0200, Leon' wrote:
> Sildomo ploto: ~180 + katiline ir garazas kur apsauga nuo uzhsalimo
> palaikoma. Gyvenam: 2 suage 3 vaikai, temperatura 22.5+, miegamuosiuose
> 20-21. Sildymas dujom grindys/radijatoriai kombinuota su kondisinais.
>
> Suvartojimas duju kubais su karstu vandeniu:
> gruodis: 164, sausis 278, vasaris 181.
> Elektros sanaudos kWh:
> gruodis: 664, sausis 685, vasaris 557.
> Kiek konkreciai nuo to eina shildymui, pradejau matuot tik nuo vasario:
> 164kWh kondisinai + 48kWh katiline(katilas, siurbliai ir valdymas)

Pas mane 180m2 sildomo ploto vienaaukstis. Sausis 300 litu elektros. 10
kW geoterminis. 2 savaites krosnyje deginom siuksles.
Vasaris - elektros 310 litu. Krosnis ne karto nebuvo kuriama.
Laikome apie 19 laipsniu. Kai saule islenda prikaitina 4 kambarius ir 23
laipsnius.

Savo name labiausiai patenkintas, kad isirengiau rekuperacija.
Patenkintas, nes pirma laika ji buvo nenaudojama.

Seimos 4 zmones. Name "pasiklystame". Vaiku nuomone priesinga. Su zmona
nusprendeme, kad geriau but buve statytas 4 kambariu kokiu 100m2
namukas. Jeigu vaikai nusprestu pasilikti kartu tai salia dar viena toki
pati, o ne bendrabutyje gyventi.

Tiems kas pasirinktu toki varianta statyciau toki:
7m plocio pagal 73-12 perdangas. Namo ilgis 7-9 metrai. Su mansarda.
Visu 4 kambariu namo langai butu i pietu puse.
100 m gylio vienas geoterminio grezinys, kuris butu naudojamas ir oro
paemimo is lauko pasildymui. Pozeminio oro paemima rekuperacijai
sutrumpinciau iki ilgio iki geoterminio grezinio. Salciu metu kurciau
kokline krosni. Dabar jos pigios. Krosnis svetaineje su stiklu, o malkos
dedamos tambure. Yra orkaite.

Siandien as galvociau apie kokline krosni. Si sezona sudeginom apie
0,5m3 malku ir lengaliu, o visa kita buvo visokie pakuociu kartonai nuo
baldu ir pan. 180m2 name visos komunalines paslaugos apie 2 kartus
pigesnes, negu 66m2 daugiabutyje. Daugiabutyje vien tik uz 2 masinu
laikyma aiksteleje kas menesi mokejome po 200 litu.