Tema: Re: Laiptu pakopu aukstis/plotis
Autorius: ejs
Data: 2014-04-03 14:54:51
2014-04-03 14:41, Tomas rašė:

> O kaip užtikrinsi, kad pakopa būtų būtent 16,5cm, o ne 16,51cm arba
> 16,49cm? ;)

yra toks dalykas kaip matavimo įrankiai. Su savo tolerancijom,
kaupiamosiom paklaidom, temperatūrinio pailgėjimo koeficientais ir
panašiais dalykai.

Įprasta statyboje nurodyti matmenis 10 mm tikslumu. Išimtiniais atvejais
- 5 mm tikslumu. Pirmu atveju protinga tikėtis kad pvz nurodytas matmuo
1400 mm natūroje bus tarp 1395 ir 1405 mm.

Nurodžius pvz 165 mm, protinga tikėtis kad natūroje matmuo bus tarp 160
ir 170 mm

Tačiau neprotinga nurodyti pvz 26756 mm  ir reikalauti tiksliai tai
įvykdyti.

--
ejs