Tema: Re: Apšiltinimas virš drėgnų patalpų?
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-04-04 10:49:33
Dregme rinksis bet kur, kur tik bus saltesnis pavirsius. Kiek greitai ji
nudzius, priklausys nuo vedinimo. Kaip issprest vedinima nedideliam tarpe -
cia arba priverstine oro cirkuliacija su galimybe dregmei kazkur pasisalinti
ir su elektrine dalim, arba pakankami plysiai tarp lanteliu arba tarp
lenteliu ir sienu.
Arba nuvedimas i vertikalu ir pakankamai auksta ortaki, kad saltas oras i
patalpa nepareitu.