Tema: Re: vejos traktoriukas
Autorius: svk
Data: 2014-04-06 22:34:40
Šlaitas stačiausias - koks 20-30 laipsnių.

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

ar ilgi tie slaitai ir koks mazdaug nuolydis?

kad su surinkimu jau gerai. Del pavaros, jei nepjauni hektarais, tai is
esmes svarbiau kad butu su normaliu 'gazo' pedalu, su katruo greiti
reguliuoji, o ne rankena. 13 ag nelygu koks pjovimo plotis. Bet su surinkimu
mazokai. Gamintoju neprudai yra, svarbiau, kad servisas normalus butu ir
nereiketu dirzo ar peilio menesi lauk ar vazinet su skeveldrom ir bandyt
taikyt nuo visokiu nauneimu.

Aisku, as pagal sena linija, sakyciau kad uzsuk ir i stokkeri. Jei reiks
platesnes konsultacijos galesiu duot jemeila ar tel nr produktisto
nuolaidisto

--
eM