Ne tik LT pirkėjai nori pirkti viską kuo pigiau, tai gamintojai atitinkamai ir stengiasi... Bet kaip rašiau - čia karma bloga pas tave - mano jonseris jau 10 metų birbia be problemų, tik tepalus keičiu kasmet, peilį naują pirkau, buvau ašį nutraukęs, ratą vieną sulaužęs, bet tai jau eksploatacija. Šiemet va išsitraukiau, benzo pernykščio užpyliau, padsosą pamaigiau ir vienu trūktelėjimu užsivedė. Pašildžiau, tepalą išpyliau, naujo pripyliau, filtrą išdulkinau ir sezonui paruošta. Žvakės nejudinau nuo pat gimimo. "Ged" parašė naujienų news:lj7jph$nnc$1@trimpas.omnitel.net... Ui Dar karta rasau kad Jonseris yra sudu sudas. Gal but tai mano nelaiminga zvaigzde ir tik man nepasiseke bet: 1. Tas starteris veike tik pacioj pradzioj (pirmus pora menesiu), veliau tie akumai pavargo ir nebepasukdavo kiek reikia. Niekada nenaudoju. 2. Nera kuro filtro ir kuro slanga tirpsta bendzine. Pirkau atskirai viska. karburatoriaus surinkimas buvo blogas. pirkau ziklerius, adatas ir tarpines atskirai ir perrinkau. 3. Degimo neimanoma sureguliuot nes blogai nuslifuoti sujungimai magneto ir smagracio- sunkiai kuriasi zmona uzkurt negali. 4. Ratai luzta - servisas sake liga. 5. Konstrukcija ratu reguliavimo bloga, teko paciam ardyti ir taisyti. 6. Maisas suplyso po 2ju sezonu 7... Zodziu as dar turiu ir kol ji veiks tol turesiu, bet antra karta nepirksiu. McCulock turi kaimynas, kol kas peikia nes jis pirko tokia mandresne su galiniai varomais ratais tai: 1. Sudetinga manevruoti (nu gal reikia priprasti). Nes priekiu varomai paspaudej rankena ir ji nebevaziuoja ir pasukai o cia jau reikia kitaip mastyt. 2. Zoles putimas kazkokiu vamzdziu per virsu - uzsikemsa jeigu ilgesne zole. 3. Visai nera kaip pamatyti kiekgi zoles yra maise. Nu cia tai stebuklas nes reikia sustoti isjungti ir nuimti maisa kad pasiziuret kiek ten zoles (cia gal todel kad del to vamdzio is virsaus) 4. Aukscio reguliavimas - reikia istraukti varsta, pastumti rato koja ir vel varsta istatyti I skyle... Mano manymu Jonseris yra pigena, blogai surinktas daiktas. jeigu jis butu padarytas kokybiskai, butu viskas gerai, o bet taciau man nepavyko. McCulock kaimyno modelis nepavykes, bet gal kiti geresni? Iki kol netapo MCCulock tai buvo Partner, priklausantis tiems patiems Jonseriams ir daromas is tu paciu daliu tik lipdukai skirtingi. Dabar pasikeite kazkas ar I gera ar I bloga.... "rembo" wrote in message news:lj5ks3$qbu$1@trimpas.omnitel.net... Kodėl su galingu B&G 875 varikliu (3,3 kW) Jonsered vejapjoves tokios santykinai pigios?: Jonsered LM 2153 CMDA - 1839 Lt Jonsered LM 2153 CMDAWE -1989 Lt Jonsered LM 2156 CMDAW - 2039 Lt Kai kitu gamintoju panasiomis kainomis (~2000 Lt) eina silpnesni B&G 650 arba 675 varikliai (2,4 kW). Kazkaip itartinai patraukliai ta nemaza galia Jonseriuose atrodo, kiti parametrai irgi patinka pvz CMDAWE esantis el. uzvedimas. Gal ant kazko kito Jonseris gerokai pataupe ir reikia buti atsargiam? Gal tada jau geriau kazkuria McCulloch su hondos varikliuku (GCV190) ziuret? Kiek suprantu ju panasi galia. B&G 875E - Gross Torque (Nm) @ 2'600 rpm 11,9 Honda GCV190 - Net Torque 8.3 lb-ft (11.3 Nm) @ 2500 rpm