Tema: Re: Panardinamas vandens siurblys ir žarnos storis
Autorius: S54
Data: 2014-04-24 17:39:23
niekaip neversk, tai nesusije tiesiogiai, nes priklauso ne tik nuo siurblio,
bet ir nuo zarnos diametro.
svarbu kad kelimo aukstis butu su atsarga, horizontalus atstumas px.
Pagal formule 1:10 tai vandentiekio boksto, kurio aukstis 20 m,  vanduo
turetu teketi is ciaupo tik  uz 200 m esanciame name  ir tik 1 aukste? A
vot nifiga, begs ir uz kilometro ir 5 aukste.

"Aras"  wrote in message news:ljb29j$ttj$1@trimpas.omnitel.net...

Dar klausimukas - kaip vandens stulpą (10 metrų) paversti atstumu per tam
tikro skersmens žarną?