Tema: Re: Panardinamas vandens siurblys ir žarnos storis
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-04-24 20:16:45
tokiu pat parametru sirblys einhel ima vandenį iš kokiu 2.5, 3m gylio +
pakelia 1m virš žemės, ir nupumpuoja ~20m., tačiau 1kuba pumpuoja ãpie 1val
20 min.. :/ žarna 25mm

"S54"  wrote in message news:ljb7da$2hd$1@trimpas.omnitel.net...

nustums ir 10 km, nepergyvenk del horizontalaus atstumo, tik jei ten jau
simtai metru, geriau storesnis vamzdis, pvz. HDPE 32 mm.

"Aras"  wrote in message news:ljaud3$pnp$2@trimpas.omnitel.net...

Tai taip išeina, kad imant iš maksimalaus 9 m gylio gali perstumti
horizontaliai 90 metrų? O jeigu iš 4 m gylio, tai jau ir 140 metrų nustums?