Sail, su visa pagarba - kiekvienas turi daryti tai, ka ismano geriausiai. Juk turbut nepradetum operuoti zmoniu, vien vadoveliu pasiskaites? Pas mane rankos nekreivos ir pats galiu pasidayt daug ka, bet kodel turiu eikvoti savo laika, kuri galiu kitur maloniau praleisti? Galu gale, studijavau tai ne santechnika. Cia tik ant LT uzpypina, kad turi buti visu galu meistras, kad neapsuktu, neprimaltu s.., ar nenuplestu dvigubos kainos. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:medr01$aoc$1@trimpas.omnitel.net... > Varantys priekiniai, guolis presuojamas, verzimo nereikia. O siaip visus > varztus suvarziau dinamometriniu raktu pagal specifikacijas. > > Mersui kai priekini keiciau, va ten jau verziamas buvo, na bet tarsi > padariau normaliai, bus matyt. > > O siaip pries tai du ne mano keisti guoliai fordui laike apie 7 K km. Va > tokius va guolius dabar gamina. Jei mano keistas islaikys keliasdesimt > tusktanciu, tai pasaka tiesiog. Idejau zinoma SKF'a. > > > "BigM" <mindaugask_nospam@centras.lt> wrote in message > news:mec5e3$pib$2@trimpas.omnitel.net... >> On Wed, 18 Mar 2015 16:05:37 +0200, Sail wrote: >> >>> Pasikeiciau masinos priekini guoli pirmadieni - dvigubas kaifas, ir >>> guolis nekaukia, ir zinau, kad ateity jei reiks be problemu pasidarysiu >>> vel. >> >> o pakeitei "iš akies", ar žinodamas bazinius dalykus kaip teisingai >> užveržti guolį? pradžioje gali atrodyti ok, bet po keliolikos ar >> keliasdešimties kkm kad nepradėtum spėliot, o kodėl tas guolis taip >> greitai vėl parėjo...? :) nelinkiu to, tik atkreipiu dėmesį, dar ne vėlu >> pasitikrinti/perveržti pagal gamintojo prisakymus. > >