Varztu ziurejimas prasme turi tik variklio galvai. Vaziuoklei tai px n kartu, pats gi supranti kad ten jokiu varztu pertempimu nera. O su variklio varztais kolega istorija turejo, dare varikli sau, nusprende "sau chalturos nedarysiu, nupirksiu naujus firminius varztus". Tai tie naujieji tista dar labiau nei seni naudoti. Todel masinai taisykle - geriau naudot senas originialias detales nei naujas bbz kokias. Va todel pusasi priverzinejau ta pacia surudijusia verzle, o nauja blizganti kur su guoliu buvo taip ir liko dezutej. "911" <911@gmail.com> wrote in message news:mefi9p$bc7$1@trimpas.omnitel.net... > Nu nepradek jau tu tik cia demagogijos... > Dar ten kazkokiam senam escortui naujus varztus?, gyvens tas guolis ilgiau > nei tas kebulas. > > p.s jaunystej klodavau motorus(!) viena po kito, visi rinkdavo tais > laikais zinomiausi motoristai kaune, pradedant aleksu is ziedo ir baigiant > mironenka, paskui pasibaige litai bet liko dar pora etapu sezonui uzbaigt, > uzpykau ir garaze is visu athodu susirinkau pats, pirma kart gyvenime > rinkdamas motora, laike man dar 2 sezonus paskui kazkam dar n sezonu... > Ir nieks ten nedejo jokiu nauju varztu, tixliau aplamai dziaugsmas budavo > kad randamas naudotinas tinkamas varztas, o ir rezimas ir kruviai baisus > realiai... ;P > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message > news:mef616$6ul$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:medr01$aoc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Varantys priekiniai, guolis presuojamas, verzimo nereikia. O siaip visus >>> varztus suvarziau dinamometriniu raktu pagal specifikacijas. >> >> senus varztus visus istampytus ar naujus ? >>