Reik pradet nuo to, kad turi but NOMRALUS zmoniskas pavaros ijungimas/isjungimas, tada labai daug nervu ir sveikatos susitaupo. Privaziavai koki medi ar tvora, paleidai pavaros rankenele - ir nereik nieko kilnot, gal stumdytis kaip nori ir kur nori. Prisiperka visokiu egzotiku, kur varikli reik gesint kad pavara issijungtu - tai po to ir veidrodis negeras, kad morda kreiva "tas kuris virshija" wrote in message news:mii8sq$808$1@trimpas.omnitel.net... As kaip driftines ir su fwd ir su rwd, esu uz fwd. Aisku, kai deze pasikrauni, ima slysti ratai, tenka rankena kilstelti.Bet uztat su fwd daug lengviau manevruoti. Privaziavai koki medi ar tvora, spustelejai rankena, pakilo ratai nuo zemes ir gali stumti, apsisukti etc. Su galu tekdavo isjungineti pavara. Medi apvaziuoti patogiau su rwd, nes posukio spindulys ties galiniais ratais, o ne priekiniais. Pjaunant lygia pieva be kliuciu, realiai manevravimo reikalas, cia jau gal rwd geriau butu. Su slaitu irgi-pakrauyta rwd dar geriau vaziuoja i virsu. Kadangi pas mus sode daug krumu medziu etc, del manevravimo lengvumo buciau uz fwd.