Slegio rele dabar sureguliuota ant 5 atm, kai nukrenta iki 3 vel pompuoja. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mjk7g0$bl3$1@trimpas.omnitel.net... > ir slėgio kaip matau ne kažką. Na, gal tą 120NM įsuks :) > > On 5/21/2015 11:34 AM, Saulius74901 wrote: >> Recyverį didesnį jungt? >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:mjk31u$8ej$1@trimpas.omnitel.net... >>> nuoširdžiai abejoju ar jis suks varžtus :) >>> >>> On 5/21/2015 9:40 AM, Saulius74901 wrote: >>>> Atiteko palikimo va toks va daiktas: >>>> http://www.praiston.pl/en,p,25,1696,kompresor_protetyczny_chirana.html >>>> Smalsumo vedamas nutariau jį atgaivint. >>>> Iš savininko girdėjau, kad sustojo, nes jį pamirso išjungt ir jis per >>>> manometrą vis nuleisdamas spaudimą ilgai veikė kol sustojo. >>>> Suradau, kad sudegusi variklio termo srovės apsauga ir užstrigęs >>>> švaistiklis (matyt nuo karščio ir tepalo trūkumo) >>>> >>>> Dabar jau kompresorius veikia, tik be srovės apsaugos ir beveik be >>>> tepalo, nes veleno atsvaras karteryje jo nepasiekia, o tai reiškia >>>> nesiteps švaistiklis ir stūmoklis. >>>> >>>> Gal kas iš patirties žinot ar čiupinėjot tą daiktą tai patarkit: >>>> >>>> 1. Kokį tepalą pilt? >>>> 2. Kiek jo turi būti? >>>> 3. Kuo pakeist srovės apsaugą (gal koks atsistatantis saugiklis tiktų) >>>> 4. Kas per šš.. iš variklio galo stovi ( priekyje ant veleno stūmoklis, >>>> o gale kažkokie metaliniai žiedai ir kontaktai žr. foto) >>>> 5. Ar užteks jam galios sukinėti varžtus (nors jau mašinos ratų >>>> varžtams) >>>> >>>> >>>> >>> > >