na tai dėl ko aš ir išreiškiau abejonę. On 2015.05.24 23:23, Igaliotinis wrote: > tai kad visu normaliu pneumo prietaisu darbinis slegis yra >=6bar. su 5 > barais byby ten isuksi > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mjk7g0$bl3$1@trimpas.omnitel.net... >> ir slėgio kaip matau ne kažką. Na, gal tą 120NM įsuks :) >> >> On 5/21/2015 11:34 AM, Saulius74901 wrote: >>> Recyverį didesnį jungt? >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:mjk31u$8ej$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nuoširdžiai abejoju ar jis suks varžtus :) >>>> >>>> On 5/21/2015 9:40 AM, Saulius74901 wrote: >>>>> Atiteko palikimo va toks va daiktas: >>>>> http://www.praiston.pl/en,p,25,1696,kompresor_protetyczny_chirana.html >>>>> Smalsumo vedamas nutariau jį atgaivint. >>>>> Iš savininko girdėjau, kad sustojo, nes jį pamirso išjungt ir jis per >>>>> manometrą vis nuleisdamas spaudimą ilgai veikė kol sustojo. >>>>> Suradau, kad sudegusi variklio termo srovės apsauga ir užstrigęs >>>>> švaistiklis (matyt nuo karščio ir tepalo trūkumo) >>>>> >>>>> Dabar jau kompresorius veikia, tik be srovės apsaugos ir beveik be >>>>> tepalo, nes veleno atsvaras karteryje jo nepasiekia, o tai reiškia >>>>> nesiteps švaistiklis ir stūmoklis. >>>>> >>>>> Gal kas iš patirties žinot ar čiupinėjot tą daiktą tai patarkit: >>>>> >>>>> 1. Kokį tepalą pilt? >>>>> 2. Kiek jo turi būti? >>>>> 3. Kuo pakeist srovės apsaugą (gal koks atsistatantis saugiklis tiktų) >>>>> 4. Kas per šš.. iš variklio galo stovi ( priekyje ant veleno >>>>> stūmoklis, >>>>> o gale kažkokie metaliniai žiedai ir kontaktai žr. foto) >>>>> 5. Ar užteks jam galios sukinėti varžtus (nors jau mašinos ratų >>>>> varžtams) >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>