O grįžtant prie konkretaus nagrinėjamo atvejo, tai matomumas ten ok, autobusų stotelė jau už nugaros arba pakankamai toli, įvažiavimas į kiemą - kuriame yra 10 gyventojų ir 3 mašinos, o kitoje gatvės pusėje laukai ir krūmai... Tai kodėl reikia ten iš esmės sustoti???? "Laimis" parašė naujienų news:mqkia4$vlh$1@trimpas.omnitel.net... bzik rašė: > tie 50 km/h labai skiriasi važiuojant kokiu kibirėliu su R14 padangom ir > džipu su R18. Jei yra ženklas, nurodantis policininko faktą, nemanau, > kad kažkam pasiskųsi. > Šiaip, reikalavimai yra ir saugumo priemonės projektuojamos pagal tai, > koks greitis toje vietoje turi būti. Asfaltiniai trapeciniai Tuo labiau, kad pagrindinė KET taisyklė apie važiavimo greitį sako: „127. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.“ Labai dažnai negali važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes eismo ir kelio sąlygos to neleidžia. Neretam čia šią taisyklę reikėtų perskaityti 10 ir 100 kartų, kol pagaliau visiems laikams DAŠUS, kad leistinas važiavimo greitis pagal apibrėžimą ir esmę nėra nei saugus greitis, nei jokia greičio garantija.