Tema: Re: gulinčių policininkų techniniai parametrai
Autorius: svk
Data: 2015-08-14 14:43:45
O grįžtant prie konkretaus nagrinėjamo atvejo, tai matomumas ten ok, 
autobusų stotelė jau už nugaros arba pakankamai toli, įvažiavimas į kiemą - 
kuriame yra  10 gyventojų ir 3 mašinos, o kitoje gatvės pusėje laukai ir 
krūmai... Tai kodėl reikia ten iš esmės sustoti????

"Laimis"  parašė naujienų news:mqkia4$vlh$1@trimpas.omnitel.net...

bzik rašė:
> tie 50 km/h labai skiriasi važiuojant kokiu kibirėliu su R14 padangom ir
> džipu su R18. Jei yra ženklas, nurodantis policininko faktą, nemanau,
> kad kažkam pasiskųsi.
> Šiaip, reikalavimai yra ir saugumo priemonės projektuojamos pagal tai,
> koks greitis toje vietoje turi būti. Asfaltiniai trapeciniai

Tuo labiau, kad pagrindinė KET taisyklė apie važiavimo greitį sako:

„127. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo
sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir
krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų
sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to
reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.“


Labai dažnai negali važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes eismo ir
kelio sąlygos to neleidžia. Neretam čia šią taisyklę reikėtų perskaityti
10 ir 100 kartų, kol pagaliau visiems laikams DAŠUS, kad leistinas
važiavimo greitis pagal apibrėžimą ir esmę nėra nei saugus greitis, nei
jokia greičio garantija.