Greiciausiai visi tie "gulintys policininkai", sviesoforai kas 30-50m, ir pan. kliutys daromos, kad isdegintum daugiau kuro, ko pasekoje per akciza ir PVM surenkama daugiau i biudzeta. "Gulintys policininkai" dar ir isdauzo greiciau vaziuokle, taigi vel per vaziuokles detaliu PVM - biudzeto pajamos. "svk" <svajus_trinti_@komo.lt> wrote in message news:mqkk9h$1e7$1@trimpas.omnitel.net... >O griztant prie konkretaus nagrinejamo atvejo, tai matomumas ten ok, >autobusu stotele jau uz nugaros arba pakankamai toli, ivaziavimas i kiema - >kuriame yra 10 gyventoju ir 3 masinos, o kitoje gatves puseje laukai ir >krumai... Tai kodel reikia ten is esmes sustoti???? > > "Laimis" parase naujienu news:mqkia4$vlh$1@trimpas.omnitel.net... > > bzik rase: >> tie 50 km/h labai skiriasi vaziuojant kokiu kibireliu su R14 padangom ir >> dzipu su R18. Jei yra zenklas, nurodantis policininko fakta, nemanau, >> kad kazkam pasiskusi. >> Siaip, reikalavimai yra ir saugumo priemones projektuojamos pagal tai, >> koks greitis toje vietoje turi buti. Asfaltiniai trapeciniai > > Tuo labiau, kad pagrindine KET taisykle apie vaziavimo greiti sako: > > "127. Vairuotojas privalo vaziuoti nevirsydamas leistino greicio. > Pasirinkdamas vaziavimo greiti, vairuotojas turi atsizvelgti i vaziavimo > salygas, ypac vietoves reljefa, kelio ir transporto priemones bukle ir > krovini, meteorologines salygas, taip pat eismo intensyvuma, kad galetu > sustabdyti transporto priemone iki bet kurios is anksto numatomos > kliuties. Jis turi suletinti greiti ir prireikus sustoti, jeigu to > reikia del susidariusiu aplinkybiu, ypac kai blogas matomumas." > > > Labai daznai negali vaziuoti maksimaliu leistinu greiciu, nes eismo ir > kelio salygos to neleidzia. Neretam cia sia taisykle reiketu perskaityti > 10 ir 100 kartu, kol pagaliau visiems laikams DASUS, kad leistinas > vaziavimo greitis pagal apibrezima ir esme nera nei saugus greitis, nei > jokia greicio garantija.