> o, atsimenu i tokius per gamybine praktika Kauno gamykloj "Elektra" vaztus > plaktuku kalėm surinkimo linijoj. Kai buvo pravalas moksluose per akademines atostogas tame fabrike tekinau varikliams flansus. Kaip malonu budavo gauti 200 rubliu kai is stipendijos pragyvendavau uz 40. > > jei jungsi kaip vienfazį, tai bus 18.37A, o jei kaip trifazį, tai 10.56A. Variklis yra trifazis. 230 V yra itampa tarp faziu pvz Amerikoj kur tarp nulio ir fazes 110V. I vienfazi 230 tinkla galima jungti per daznio keitikli arba per kondensatoriu prarandant galia. > Srovė nurodyta esant nominaliai apkrovai. Srovė nurodyta esant maksimaliai apkrovai. > Srovė priklauso nuo variklio apkrovos, tuščia eiga srovė bus daug mažesnė. > > kad veiks visi vienu metu nieko, svarbu nepaspausti PUSK knopkes visiems > vienu metu, > nes paleidimo srovė 5-8 kartus viršija nominalią. Galima paleisti visus variklius kartu jei automatas yra D klases. Automatai yra A, B, C, D klasiu. Tos raides rodo po kurio laiko automatas atjungs grandine perkrovos atveju. > Paleidimo srovei sumažinti naudojamas komutavimas ir žvaigždės į trikampį, > kol variklis isibėgeja. Siam varikliui tai netinka nes variklis sujungtas trikampiu gali dirbti esant 230V fazinei itampai > "Audrius" wrote in message news:mtu9sa$uuo$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > yra toks variklis ir jų yra šeši vienetai. reikalas tas, kad gali būti > toks sutapimas, jog jie veiks visi vienu metu. > Dabar norėčiau žinoti kokio amperažo reikėtu įvadinio automato ir > kiekvienam varikliui atskirai kokių automatų. Nes pagal šitą parašymą > nelabai suprantu jų amperažų. Kas yra 18.37/10.56A ? Bandau spėti jog jei > jungsi kaip vienfazį, tai bus 18.37A, o jei kaip trifazį, tai 10.56A? Ar > aš kažką maišau? > Normalaus elektriko nėra ir nėra iš kur paimti, nes veiksmas vyksta > Afrikoje. > Dėkui už atsakymus.