Reik būtinai parversti ant šono. Paversti su hidrauliniu domkratu kaip ir problemos nėra, problema kaip gražiai nuleisti ant šono. Su gerve prie stogo - baisu kad stogas nesulūžtu. Galvoju kur nors šalia gervės ant stogo kitą kablį tvirtinti ir su papildomu skriemuliu nuleidinėti. Tik blin dar jį po to reiks vėl atversti. "Sail" parašė naujienų news:nrbfki$15v$1@trimpas.omnitel.net... Jei tikrai reikia paversti o ne patraukti i kita vieta, tai dirbant vienam pisliavos bus nemazai. Kelciau su domkratu (hidrauliniu), pakisdamas vis ka nors po pakelta apacia, ir pririsdamas del saugumo prie gegnes. Nuleidineciau analogiskai. Pradiniam etape iki domkrato pakisimo kilsteleciau lauztuvu. Bet darbui reik turet visokiu pakistuku is medzio. Kazkada panasiai vienas malkini 270 kg katila itempiau i katiline (2 laiptai i virsu), ir akumuliacine talpa. Bet nu nx toki darba. "Kicker" <Kicker@asd.lt> wrote in message news:nrbevt$li$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > yra stačiakampio formos krovinys sveriantis šiek tiek daugiau kaip 400Kg. > Gal kas turit minčių kaip jį saugiai paversti ant šono? > Nžn ar padėtų, bet yra elektrinė gervė, kelia iki 125 kg. galima būtų ją > pritvirtinti prie stogo medinės gegnės tik nežinau ar išlaikytų (storis > gegnės gal 5cm). Ir dar yra automobilinis domkratas kur kelia iki 2t, > kėlimo > aukštis kažkur iki 30 cm. > > > p.s. pagalbininkų pakviesti nėra galimybės. > > > >