Tema: Re: Uždavinys
Autorius: Kicker
Data: 2016-09-14 15:47:24
pakelt neišeis, nes nemažai kelti reikia, kad galėtų žmogus palįsti ir 
darbus atlikti (papjaut, pavirint ir pan).

"Sail"  parašė naujienų news:nrbghu$208$1@trimpas.omnitel.net...

Nuleidimas taip, sunkiausia dalis. Jei patalpa maza, galima butu ramstyti
dezes apacia  i sienas, kad nepavaziuotu i sona ir nenugriutu.

O tai be pavertimo niekaip? Pakelt ant kaladziu neuztektu, jei reikia
priejimo prie apacios?


"Kicker" <Kicker@asd.lt> wrote in message
news:nrbg0t$1gc$1@trimpas.omnitel.net...
> Reik būtinai parversti ant šono. Paversti su hidrauliniu domkratu kaip ir 
> problemos nėra, problema kaip gražiai nuleisti ant šono. Su gerve prie 
> stogo - baisu kad stogas nesulūžtu.
> Galvoju kur nors šalia gervės ant stogo kitą kablį tvirtinti ir su 
> papildomu skriemuliu nuleidinėti. Tik blin dar jį po to reiks vėl 
> atversti.
>
> "Sail"  parašė naujienų news:nrbfki$15v$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> Jei tikrai reikia paversti o ne patraukti i kita vieta, tai dirbant vienam
> pisliavos bus nemazai.
>
> Kelciau su domkratu (hidrauliniu), pakisdamas vis ka nors po pakelta 
> apacia,
> ir pririsdamas del saugumo prie gegnes. Nuleidineciau analogiskai. 
> Pradiniam
> etape iki domkrato pakisimo kilsteleciau lauztuvu.
>
> Bet darbui reik turet visokiu pakistuku is medzio.
>
> Kazkada panasiai vienas malkini 270 kg katila itempiau i katiline (2 
> laiptai
> i virsu), ir akumuliacine talpa.
> Bet nu nx toki darba.
>
> "Kicker" <Kicker@asd.lt> wrote in message
> news:nrbevt$li$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>> yra stačiakampio formos krovinys sveriantis šiek tiek daugiau kaip 400Kg.
>> Gal kas turit minčių kaip jį saugiai paversti ant šono?
>> Nžn ar padėtų, bet yra elektrinė gervė, kelia iki 125 kg. galima būtų ją
>> pritvirtinti prie stogo medinės gegnės tik nežinau ar išlaikytų (storis
>> gegnės gal 5cm). Ir dar yra automobilinis domkratas kur kelia iki 2t, 
>> kėlimo
>> aukštis kažkur iki 30 cm.
>>
>>
>> p.s. pagalbininkų pakviesti nėra galimybės.
>>
>>
>>
>>
>