Jūsų mintys įdomios, bet iš esmės (jau) neteisingos. Nuo šių metų pradžios VVTAT sprendimai yra privalomi ir jau ne tamsta turite kreiptis į teismą, įrodinėdamas savo teisumą, o pardavėjas turi teisme užginčyti sprendimo neteisingumą - http://www.tm.lt/naujienos/pranesimasspaudai/2322 Dėl teisininko įmonėje irgi manau, kad esate toli nuo realybės. Jei jis normalus, reiškia brangus, jei brangus, reiškia įmonei jis reikalingesnis kur kas rimtesniems dalykams, nei bylinėjimasis dėl kažkokių pirkėjų pretenzijų (neimamam domėn visokių penkiaženklių ir didesnių sumų). On 2016-10-25 20:13, Gintas wrote: > Taciau pats ar sugebetum pasakyt, ka ta VT padarytu tai firmai, pardavusiai nekokybiska preke? I teisma tai juk pats turetum ta firma paduot, jeigu esi kazkuom nepatenkintas. O paduot i teisma firma, kuri turi nuosava teisininka, vien is to duona valganti ir niekur neskubanti-reikalas gana sudetingas :) Isivaizduok : eini su tokiu aiskintis, taciau suvoki, kad jums besiaiskinant jam alga tiksi, o paciam ir laiko ir finansines islaidos. O ir zinios jo geresnes, nes jis to dalyko specialistas. > > > "fenix@w" <muilas@ant.muilo> schrieb im Newsbeitrag news:numtci$bj2$1@trimpas.omnitel.net... >> 2016.10.24 21:19, Gintas rašė: >>> ir ka tos vartotoju teises? Taip, jie gali pareiksti savo nuomone apie tas garantijas. Ir kas toliau? Eisi i teisma ir irodinesi, kad pirkimo metu taves neinformavo apie garantijos termina? Kol vaiksciosi, garantija baigsis :) >>> >>> P.S. Vartotoju teises ant isgascio "paima" tik mazesnes firmas, kurios neturi teisininko etato, kuris gali temti guma visa garantijos laika >> >> paskutini karta uzteko prie pardavejo paskambinti telefonu vt ir >> perduoti rageli, is karto problemos issisprende. >> >