cia tavo fotke ar idejos fotke is USA? Saip jei konkreciai kalba butu apie taip kaip pakelti zubrionka, tai as pats tvritinima daryciau prie zubrionkos "balkiu", o ne prie skardos. (priekyj - ties siju einanciu link kablio, gale ties zibintais irgi pazkas panasaus yra). Is vienos puses ten remas, is kitos - norint uzkabinti kabli ne taip aukstai stiebtis reiktu :) Jei laisvo laiko daug - sakyciau idealu butu jei eitu pakelti dar koki pusmetri aukstyn, kad priekaba pilnai pastogej pasisleptu :) "bzik" parašė naujienų news:o0c259$vc0$1@trimpas.omnitel.net... šonuose kilpos d6. Plokštelė pakankamai stipri. Tvirtinta 2 m6 varžtais, naudojant sriegių fiksatorių. Pagal perimetrą kampuotis. Vienas varžtas kerta jį, kitas laikosi skardoje. Kol rūdys kiaurai neina, laikys. O šiaip, žinau, kad reikia stebėt ir kas kelia abejonių keist. Priėjimas patogus. Blogiausiu atveju gali nukrist bekeliant. Pakėlus ir užtvirtinus tokia galimybė kur kas mažesnė. "ejs" wrote in message news:o0c151$uks$1@trimpas.omnitel.net... 2016-11-14 10:37, bzik rašė: > Nepasakėt kaip daryt, tai pasinaudojau amerikoniška išmintim. Projektas > baigtas. > Buvo galima paprasčiau su elektrine gerve, bet normalesnių kaina > netenkina, o pigūs kiniečiai mažiau patikima, nei rankinis kinietis. > Kėlimui trosas 5mm, kur trūkimo riba beveik 10x didesnė už priekabos > svorį. Tvirtinimai pakabinus 8mm. Jei kas blogo gali nutikt, tai > nekokybiškuose karabinuose ar kilpose, ką periodiškai galima (ir reiks) > patikrint. ir varžtus artai kniedes į priekabos šonus reiktų pasitikrinti. -- ejs