ir baltam auto kasko reiktų :))) On 2016-11-14 17:57, gopenzo wrote: > nu jo...tvirtinimas už tų kilpų kažkaip pasitikėjimo nekelia :) permest > kokius diržus ar tuos pačius trosus per dugną. ir sujungimų troso > jungiamųjų dalių iškart mažiau liks. > > On 2016-11-14 12:22, Arj wrote: >> cia tavo fotke ar idejos fotke is USA? >> Saip jei konkreciai kalba butu apie taip kaip pakelti zubrionka, tai as >> pats tvritinima daryciau prie zubrionkos "balkiu", o ne prie skardos. >> (priekyj - ties siju einanciu link kablio, gale ties zibintais irgi >> pazkas panasaus yra). Is vienos puses ten remas, is kitos - norint >> uzkabinti kabli ne taip aukstai stiebtis reiktu :) >> Jei laisvo laiko daug - sakyciau idealu butu jei eitu pakelti dar koki >> pusmetri aukstyn, kad priekaba pilnai pastogej pasisleptu :) >> >> "bzik" parašė naujienų news:o0c259$vc0$1@trimpas.omnitel.net... >> >> šonuose kilpos d6. Plokštelė pakankamai stipri. Tvirtinta 2 m6 varžtais, >> naudojant sriegių fiksatorių. Pagal perimetrą kampuotis. Vienas varžtas >> kerta jį, kitas laikosi skardoje. Kol rūdys kiaurai neina, laikys. O >> šiaip, >> žinau, kad reikia stebėt ir kas kelia abejonių keist. Priėjimas patogus. >> Blogiausiu atveju gali nukrist bekeliant. Pakėlus ir užtvirtinus tokia >> galimybė kur kas mažesnė. >> >> "ejs" wrote in message news:o0c151$uks$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2016-11-14 10:37, bzik rašė: >>> Nepasakėt kaip daryt, tai pasinaudojau amerikoniška išmintim. >>> Projektas baigtas. >>> Buvo galima paprasčiau su elektrine gerve, bet normalesnių kaina >>> netenkina, o pigūs kiniečiai mažiau patikima, nei rankinis kinietis. >>> Kėlimui trosas 5mm, kur trūkimo riba beveik 10x didesnė už priekabos >>> svorį. Tvirtinimai pakabinus 8mm. Jei kas blogo gali nutikt, tai >>> nekokybiškuose karabinuose ar kilpose, ką periodiškai galima (ir >>> reiks) patikrint. >> >> ir varžtus artai kniedes į priekabos šonus reiktų pasitikrinti. >>