Tai nesvarbu ar skarda ar dabartinis kraigo uzbaigimas, tie elementai neuzdaro kelio orui. Ten gi trauka susidaro del aukscio/slegio skirtumu. O porolonas beveik uzsandarina kelia. To is nuotraukos matomo mizerno plyselio tikrai neuzteks normaliam vedinimui. Arba as ne taip suprantu to parolono panaudojima. Kaip pas pati padaryta? Sakykim cia pats virsus: http://4.bp.blogspot.com/-4in6plKiD6s/UYyQBbEvqOI/AAAAAAAAAYA/_uyaAyh96R0/s1600/IMG_3507.JPG kraigo skarda (ar dabartinis elementas) uzsideda ant kraigo juostos. O ta parolono igrudi tarp kraigo juostos ir skardos, i ta krentancia banga ? On 2017-06-20 11:00, bzik wrote: > jie atsisakė tada, kai pradėjo gamint savas kraigo užbaigimo detales. > Siūlyt sprendimą, kai kraigas užbaigiamas skarda, trukdo bizniui :) Jei > žiūrėt į kraigo gaubtą, nematau, kad jame būtų geriau cirkuliuojantis > oras. Vienintelis elemento rizikingumas - jo ilgaamžiškumas. jei kraigas > išbus visą stogo gyvavimą, poroloninė detalė greičiausiais tiek netrauks. > > "js" wrote in message news:oiag9d$dm5$1@trimpas.omnitel.net... > > Matyt ne veltui eternitas atsisake sito "rizikingo" elemento. > > > On 2017-06-20 09:31, bzik wrote: >> kadangi toks daiktas gaminamas ir savu laiku buvo to paties eternit >> siūlomas, turbūt viskas gerai. >> >