tuo metu kai dengta, jokių juostų nenaudojo, nes nelabai kas apie jas žinojo. Šiferis kraige susieina arčiau nei foto. Per kelis cm nuo skardinio kraigo krašto, tarkim ties ta vieta, kur nuotraukoje baigiasi rudas gofruotas dalykas, sudėta polietileninė tarpinė. Juodos plėvelės vietoj laisvas oro cirkuliavimas. "js" wrote in message news:oiamqd$l2p$1@trimpas.omnitel.net... Tai nesvarbu ar skarda ar dabartinis kraigo uzbaigimas, tie elementai neuzdaro kelio orui. Ten gi trauka susidaro del aukscio/slegio skirtumu. O porolonas beveik uzsandarina kelia. To is nuotraukos matomo mizerno plyselio tikrai neuzteks normaliam vedinimui. Arba as ne taip suprantu to parolono panaudojima. Kaip pas pati padaryta? Sakykim cia pats virsus: http://4.bp.blogspot.com/-4in6plKiD6s/UYyQBbEvqOI/AAAAAAAAAYA/_uyaAyh96R0/s1600/IMG_3507.JPG kraigo skarda (ar dabartinis elementas) uzsideda ant kraigo juostos. O ta parolono igrudi tarp kraigo juostos ir skardos, i ta krentancia banga ? On 2017-06-20 11:00, bzik wrote: > jie atsisakė tada, kai pradėjo gamint savas kraigo užbaigimo detales. > Siūlyt sprendimą, kai kraigas užbaigiamas skarda, trukdo bizniui :) Jei > žiūrėt į kraigo gaubtą, nematau, kad jame būtų geriau cirkuliuojantis > oras. Vienintelis elemento rizikingumas - jo ilgaamžiškumas. jei kraigas > išbus visą stogo gyvavimą, poroloninė detalė greičiausiais tiek netrauks. > > "js" wrote in message news:oiag9d$dm5$1@trimpas.omnitel.net... > > Matyt ne veltui eternitas atsisake sito "rizikingo" elemento. > > > On 2017-06-20 09:31, bzik wrote: >> kadangi toks daiktas gaminamas ir savu laiku buvo to paties eternit >> siūlomas, turbūt viskas gerai. >> >