Esant nesutarimams tarp pardavejo ir pirkejo, del gedimo pobudzio -atiduodama ekspertizei. Atiduoda suinteresuota salis, apmoka kaltoji salis. "ManXP" <man@giliai.px> schrieb im Newsbeitrag news:onn78h$6nm$1@trimpas.omnitel.net... > Kas su pakuote? Mano ziniom, ja reikia turet vienu vieninteliu atveju - kai > sugalvoji preke grazint per 14 dienu nuo pirkimo. > > Tam VTAT ir reikalinga, kad padetu pirkejui, kai egzpertai is garantinio > serviso paraso isvada, kad preke "negarantine". Nes VTAT yra giliai px, ar > garantinis servisas raso, kad garantija negalioja del ibrezimo ant korpuso, > ar del to, kad pirkejas yra negras. Nes kol pardavejas savo jegom neirodys > kitaip, tas gedimas bus GARANTINIS. > > Buvo ir man atveju, kai pvz telefonai MTTC egzpertu pripazintas > negarantiniais, nes buvau juos nurootines ir irases kita softa. Po mano > laiskeliu VTAT ir pasiulymu pateikt irodymus, kaip root'as ir softo > pakeitimas sugadino aparatus, pardavejai gincytis toliau net nebandydavo. > > > "mindau" wrote in message news:onn5m2$5il$1@trimpas.omnitel.net... > > tai viskas ok kai atvejis garantinis. a kuo VTAT pagelbes kai jau yra > serviso isvada ir akivaizdus mechaniniai pazeidimai? > > del pakuotes, tai biskeli teisus jie, bet tai ne kritinis momentas. > > > > "ManXP" wrote in message news:onmpph$rit$1@trimpas.omnitel.net... > > Linas jau parase, kaip viskas vyksta su teisem. Ir paskutinius kelis metus > jie dirba labai uztikrintai. > > Pats paskutini karta susiduriau praejusi menesi: nunesiau sugedusia preke > pardavejui, tas liepe nest i Philips garantini centra, ir aiskino, kad > pinigus grazins tik tada, kai ateisiu su rastu is Filipso. Ir dar pasake, > kad jeigu neturiu issaugojes originalios dezutes, tai net ir rastas > nepades - pinigu negrazins :)) Kadangi i kita miesto gala vaziuot nebuvo > jokio noro, grizes namo parasiau VTAT. Ir islekiau is Lietuvos. Tai per ta > savaite, kol nebuvau, pardavejas skambino 4(!!!) kartus, prasydamas kuo > greiciau atvaziuot ir pasiimt pinigus. > > > "mindau" wrote in message news:onmmu1$p7b$1@trimpas.omnitel.net... > > o vartotoju teises ka? parasys grazu rasineli.. nu ir ka tu su juo? nu > variantas i teisma.. ir labai abejoju, kad laimesi kazka.. > > > > > "Dainiushas" wrote in message news:onmmo7$p3a$1@trimpas.omnitel.net... > > manau galima vartotojų teisėms nešt. nes nu čia tau jau nxnx > > Kažkada postinau čia, tai LG išvis praspyrė už duobutę plastike, net > trūkę niekas nebuvo.... > > On 2017.08.24 16:47, RolF2 wrote: >> Bootloopas del topacio shudino procesoriaus kaip ir lg g4, turiu insideriu >> mttc lg skyriuj, tai bando atsifutbolint lg nuo garantiniu labai stipriai >> ir labai grieztai nurodyta, kad naikint garantini vos ne nuo menkiausio >> itrukino korpuse, zodziu nieko gero su lg ... Beje jei jau atmete >> garantini, tai gali niekur nebenest, nes jau duombazej ivestas, kad >> negarantinis . >> >> "g1E" <giedrius@NAMAI.lt> Wrote in message: >>> nepratemp?s n? met?, u?linko subj. (bootloop'as). Garantinis dav? >>> atsakym?, >>> kad "yra ?ymi? ant korpuso, kas rei?kia jog aparatas buvo numestas, tod?l >>> garantija netaikoma, remontas ~?280". Kaip kovot su LG garantiniu >>> servisu, >>> nes telefonas tikrai ne d?l to sugedo. >>> P.S. pirkta skytech.lt >>> >>> >> >> >