beda cia ta, kad tu kalbi tik apie savo atvejus, kurie kiek supratau su temos autoriaus atveju neturi nieko bendro, daiktai buvo tiesiog neveikiantys ir pardavejai nenorejo ju priimti patikrai, nors ta privalejo padaryti. tema gi apie sudauzyta neveikianti tapsnokli. ir kut jusu nuomone sio atvejo kontekste as gausiai prifantazavau ir nusisnekejau? "ManXP" wrote in message news:onoo8q$dbf$1@trimpas.omnitel.net... Vertimas - "ziauriai prifantazavau. pateike konkrecius faktus, kurie paneigia mano fantazijas. neturiu ka daugiau pasakyt. bet vistiek reikia kazka parasyt, kad galutinis zodis butu mano, gal neatrodysiu taip durnai" "mindau" wrote in message news:onoo1i$d4s$1@trimpas.omnitel.net... o tu iki galo perskaitai ar tik sakinio pirmus du zodzius? "ManXP" wrote in message news:ononth$d1c$1@trimpas.omnitel.net... As paneigiau ne autoriaus informacija, o tavo: 1) kad VTAT isvados nieko nereiskia, ir pirkejas tures vistiek kreiptis i teisma. 2) kad gamintojo/importuotojo asmenine nuomone (arba kaip vadini tu - instrukcijos) yra auksciau LR teises aktu 3) kad reikia preke pristatyt su pakuote "mindau" wrote in message news:ononib$clp$1@trimpas.omnitel.net... tavo atvejai, nors ir aprasyti labai aptakiai, su temos autoriaus atveju nelabai ka bendro turi. "ManXP" wrote in message news:ononb0$ces$1@trimpas.omnitel.net... Kad cia labiau buvo neteisingos/klaidinancios informacijos paneigimas konkreciais faktais. "mindau" wrote in message news:onomp4$c09$1@trimpas.omnitel.net... tu trauki savo bloga patirti ir pristatai kaip absoliuta.. tarytum absoliuciai visi pardavejai lochai ir is viso cia Lietuvoj gyvent neimanoma, nes visi aplink skriaudzia. fleimas, pagal geriausias newsu tradicijas, i pievas.. nes "as apie miltus jus apie tiltus". "ManXP" wrote in message news:onokkc$9rs$1@trimpas.omnitel.net... IMHO, reiketu labiau pasidomet, jeigu toj srity dirbi, nes kai bus taip, kad uzsirausi ant tokio, kuris siek tiek gaudosi tam reikale, finale gali tekt apsimoket dar ir uz visokias ekspertizes. Nes viena karta EuroVaistine man atsisake priimt preke. Kai pradejau gincytis, vaistines vedeja skambino "juristu komandai", po keliu minuciu pokalbio su jais pasake, kad as nusisneku, ir viskas turi vykt taip, kaip parasyta GAMINTOJO/IMPORTUOTOJO instrukcijose (ka patvirtino EuroVaistines "juriste"), o ne taip, kaip noriu as. Spek kuo viskas baigesi? Parasiau meiles laiska, kuriame isdesciau situacija, ir pasakiau, kad antra karta i vaistine vaziuot nesiruosiu, todel prasiau VTAT ipareigot pardaveja atvaziuot pasiimt preke pas mane paciam arba sumoket man papildomai uz kura. Dar ta pacia savaite "viska zinanti" vaistines vedeja skambino ir klause, kur atvezt $$$ uz preke. Nenorejo net tikrint, ar preke tikrai sugedus ir ar sugedusi ne del mano kaltes. "mindau" wrote in message news:onnbsq$at0$1@trimpas.omnitel.net... Servisas yra GAMINTOJO arba IMPORTUOTOJO, ne pardavejo atstovas. Ir dazniausiai visos tokios nesamones vyksta del GAMINTOJO/IMPORTUOTOJO nurodymu servisui, nes jie vadovaujasi ju instrukcijom/susitarimais. Kol kas, kiek teko susidurt, VTAT i serviso isvadas atsizvelge, ekspertu nereikejo ieskot.. Pakuote, kai tokia smulkme atnesi i parduotuve, del transportavimo. Maximos maiseliuose su truliku iki serviso ukvedys Valera ju gi nevezioja.. o kurjeriai, sort of DPD, palaidu nepriima. Visiem daug papildomo galvos skausmo. Ypac kai vezamas remontui ir po to grizta su plauko storio ibrezimu ant korpuso kurio neva priduodant remontui nebuvo. Anksciau dar sutikrindavo ser.numerius ant prietaiso ir pakuotes. "Linas Petkevičius" wrote in message news:onn5v0$5o6$1@trimpas.omnitel.net... Mechaniniai pazeidimai turi buti susije su gedimu. O garantinis servisas - pardavejo atstovas, o ne ekspertas, tad jo nuomone VTAT tik patariamoji. Ir kas del pakuotes - kokie niuansai? "mindau" wrote in message news:onn5m2$5il$1@trimpas.omnitel.net... tai viskas ok kai atvejis garantinis. a kuo VTAT pagelbes kai jau yra serviso isvada ir akivaizdus mechaniniai pazeidimai? del pakuotes, tai biskeli teisus jie, bet tai ne kritinis momentas. "ManXP" wrote in message news:onmpph$rit$1@trimpas.omnitel.net... Linas jau parase, kaip viskas vyksta su teisem. Ir paskutinius kelis metus jie dirba labai uztikrintai. Pats paskutini karta susiduriau praejusi menesi: nunesiau sugedusia preke pardavejui, tas liepe nest i Philips garantini centra, ir aiskino, kad pinigus grazins tik tada, kai ateisiu su rastu is Filipso. Ir dar pasake, kad jeigu neturiu issaugojes originalios dezutes, tai net ir rastas nepades - pinigu negrazins :)) Kadangi i kita miesto gala vaziuot nebuvo jokio noro, grizes namo parasiau VTAT. Ir islekiau is Lietuvos. Tai per ta savaite, kol nebuvau, pardavejas skambino 4(!!!) kartus, prasydamas kuo greiciau atvaziuot ir pasiimt pinigus. "mindau" wrote in message news:onmmu1$p7b$1@trimpas.omnitel.net... o vartotoju teises ka? parasys grazu rasineli.. nu ir ka tu su juo? nu variantas i teisma.. ir labai abejoju, kad laimesi kazka.. "Dainiushas" wrote in message news:onmmo7$p3a$1@trimpas.omnitel.net... manau galima vartotojų teisėms nešt. nes nu čia tau jau nxnx Kažkada postinau čia, tai LG išvis praspyrė už duobutę plastike, net trūkę niekas nebuvo.... On 2017.08.24 16:47, RolF2 wrote: > Bootloopas del topacio shudino procesoriaus kaip ir lg g4, turiu insideriu > mttc lg skyriuj, tai bando atsifutbolint lg nuo garantiniu labai stipriai > ir labai grieztai nurodyta, kad naikint garantini vos ne nuo menkiausio > itrukino korpuse, zodziu nieko gero su lg ... Beje jei jau atmete > garantini, tai gali niekur nebenest, nes jau duombazej ivestas, kad > negarantinis . > > "g1E" <giedrius@NAMAI.lt> Wrote in message: >> nepratemp?s n? met?, u?linko subj. (bootloop'as). Garantinis dav? >> atsakym?, >> kad "yra ?ymi? ant korpuso, kas rei?kia jog aparatas buvo numestas, tod?l >> garantija netaikoma, remontas ~?280". Kaip kovot su LG garantiniu >> servisu, >> nes telefonas tikrai ne d?l to sugedo. >> P.S. pirkta skytech.lt >> >> > >